کد خبر: 66904 A

هنرمندان بازداشتی ، بازداشت هنرمندان ، هنرمندان ممنوع الخروج

هنرمندان بازداشتی و هنرمندان ممنوع الخروج به دو روایت

هنرمندان بازداشتی و هنرمندان ممنوع الخروج به دو روایت

اخرین خبر از هنرمندان بازداشتی و هنرمندان ممنوع الخروج را بخوانید

ایران آرت: ایسنا نوشت : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آخربن وضعیت چهره های هنری که در بازداشت به سر می برند را تشریح و اعلام کرد: با همکاری دستگاه قضایی مشکل‌ بسیاری از هنرمندان بازداشتی حل شد.

اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت، درباره آخرین پیگیری های وزارت ارشاد برای آزادی برخی چهره‌های هنری که در بازداشت به سر می‌برند، گفت: وظیفه خود می‌دانستیم از هنرمندانی که مشکلی داشتند حمایت کنیم، ولی برخی فعالیت آنها ربطی به کار هنریشان نداشته است و در اجتماع غیرقانونی شرکت‌ کرده‌اند. تعداد بسیار زیادی از افرادی که دچار مشکل شدند با همکاری دستگاه قضایی مشکل‌شان حل شد.

هنرمندان ممنوع الخروج

مهر نوشت: وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی طی تازه ترین اظهارات خود در جمع خبرنگاران از تلاش وزارت فرهنگ برای حل مشکلات قضایی برخی از هنرمندان سخن گفت.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه بیست و یکم دی ماه در حاشیه تازه‌ترین جلسه هیأت دولت به میان خبرنگاران آمد و درباره موضوعات مطرح شده روزهای اخیر پیرامون ممنوع‌الخروجی برخی هنرمندان توضیح داد: موضوع ممنوع‌الخروجی یک روند قضائی دارد که براساس پرونده قضائی شکل می‌گیرد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه خود می‌دانیم که موضوع همه هنرمندانی که داری مشکل هستند را پیگیری کنیم.

هنرمندان بازداشتی و بازداشت هنرمندان

وی در عین حال تأکید کرد: البته مشکل برخی از هنرمندان ارتباطی با کار هنری‌شان نداشته است. برخی از آن‌ها شاید در اجتماعی شرکت کرده‌اند و یا کار خلاف قانونی را مرتکب شده‌اند که دستگاه قضائی هم با آنها برخورد می‌کند.

اسماعیلی افزود: با این حال همین هنرمندان جزوی از خانواده فرهنگ و هنر هستند و تلاش می‌کنیم مشکلاتشان حل شود. کما اینکه در این زمینه کارهایی انجام دادیم که بر اساس آن مشکل تعداد زیادی از این هنرمندان با همکاری دستگاه محترم قضائی حل شده است.

هنرمندان ممنوع الکار بازداشت هنرمندان هنرمندان بازداشتی هنرمندان ممنوع الخروج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین