کد خبر: 66985 A

مهران رجبی ، فریبرز عرب نیا ، رونالدو، جنبش می تو ایران

مهران رجبی: این توهین ها در آن دنیا از ما دستگیری می‌کند/ گلایه از فریبرز عرب نیا، شوخی رونالدویی و اتهامات جنبش می تو

مهران رجبی: این توهین ها در آن دنیا از ما دستگیری می‌کند/ گلایه از فریبرز عرب نیا، شوخی رونالدویی و اتهامات جنبش می تو

مهران رجبی درباره اتهاماتی که در خصوص جنبش می تو به او نسبت می دهند و بهترین شوخی هایی که این مدت با او شده توضیح داد.

ایران آرت: انتخاب نوشت: مهران رجبی با اشاره به یکی از شوخی‌ها در موردش که از نظر کاربران مورد توجه قرار گرفته بود، گفت: رونالدو گفته سریع مهران رجبی را برسانید که در کنار تیم الهلال باشد و به من روحیه بدهد؛ خدا کند بشود برویم و به او روحیه بدهیم.

 مهران رجبی در مورد شوخی‌های بسیاری که این روز‌ها در فضای مجازی در مورد او گفته می‌شود، بیان کرد: با این شرایط می‌سازم؛ مولوی ۷ قرن پیش گفته است که «هرکسی بر طینت خود می‌تند»؛ ما خودمان را براده آهن حساب می‌کنیم که به هر بادی نمی‌لرزیم.

وی با بیان اینکه همین توهین‌ها در آن دنیا از ما دستگیری می‌کند گفت: از این وضعیت خیلی لذت می‌برم چرا که موقعیتی‌ست که می‌توانیم روشنگری کنیم و راهی بازکنیم و اگر اتفاقی منفی مانند توهین هم صورت بگیرد، واریزی به حساب معنوی است و همین توهین‌ها در آن دنیا از ما دستگیری می‌کند و ما را نجات می‌دهد. 

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به شوخی‌هایی که مخاطب آن وی است، تاکید کرد: اصلا آزارهنده نیست چرا که جنس ما از جنس ناامیدی نیست؛ آیه داریم در این مورد که طرف مقابل نامید است و این هجمه‌ها به من از ناامیدی است.

رجبی تصریح کرد: در قرآن آمده است: وَلَا تَیْأَسُوا مِنْ رَوْحِ اللَّهِ ۖ إِنَّهُ لَا یَیْأَسُ مِنْ رَوْحِ اللَّهِ إِلَّا الْقَوْمُ الْکَافِرُونَ البته این آیه در حد بالا و کافرین را می‌گوید، اما درهرحال ما اجازه ناامید شدن را نداریم و خودمان را مستعد سعادت و فضل خدا می‌بینیم و به قول مولوی که گفت «من تیغ از پی حق می‌زنم بنده حقّم نه مأمور تنم» کاری اگر انجام می‌دهیم برای رضای خداست و آدم عاقل جهت حرکت را می‌داند. کسی هم که نمی‌خواهد بداند خدا کند از خواب غفلت بیدار شود.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که در میان شوخی‌های مجازی در چندماه اخیر کدامیک را خنده دار دیده است، گفت: یک فایلی از این‌ها در گوشی‌ام درست کرده‌ام که همه را دارم و آخرین آن در مورد جشنواره عمار بود که آقای فریبرز عرب‌نیا مرقوم فرموده بودند که کفگیر به ته دیگ خورد و این‌ها آمده‌اند و این البته نظر ایشان است. 

وی افزود: هیچ کدام از این شوخی‌ها هنرمندانه نبود که خودم بگویم آفرین. متاسفانه همه این لطیفه‌ها و شوخی‌ها عاری از هرگونه خلاقیت بوده است. عموما سریع توهین می‌کنند و در می‌روند.

این بازیگر با اشاره به یکی از شوخی‌هایی که از نظر کاربران مورد توجه قرار گرفته بود، گفت: یکی از موارد اخیر این بود که رونالدو گفته است سریع مهران رجبی را برسانید که در کنار تیم الهلال باشد و به من روحیه بدهد. خدا کند بشود و برویم به او روحیه بدهیم. به نظرم خیلی بامزه نبود، اما شاید برای دیگران خیلی بامزه بوده و من راضی هستم و حلالشان باشد.

رجبی در پاسخ به این سوال که این روز‌ها مشغول چه کاری است توضیح داد: درحال حاضر مشغول خودمونی هستیم که بسیار زیاد وقتم را گرفته است و احتمالا تا بعد از عید درگیر آن باشم؛ احتمالا ۲۰ قسمت آن بماند برای بعد از عید و اردیبهشت ماه بتوانم به کار‌های دیگر برسم.

 این بازیگر در توضیح جریان «می_تو» و عده‌ای که او را به عنوان متهم عنوان کرده بودند، بیان کرد: این گونه می‌گویند و در فضای مجازی هرکسی می‌خواهد کلاهی از این نمد گیرش بیاید؛ من آدمی بگو و بخند و زمانی هم بی ادب هستم. این‌ها بحث‌های کودکانه است.

 

مهران رجبی رونالدو فریبرز عرب نیا جنبش می تو ایران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین