کد خبر: 67033 A

هانیه توسلی، هستی مهدوی‌فر، رعنا آزادی ور ،حمید فرخ نژاد ، حامد بهداد

هانیه توسلی، هستی، گلاره،رعنا یا حمید فرخ نژاد ، بهداد، مهران فر؟

هانیه توسلی، هستی، گلاره،رعنا یا حمید فرخ نژاد ، بهداد، مهران فر؟

در روزهای اخیر فهرستگانی جذاب از هنرمندان با سریال های تازه روانه خانه های مردم شده اند البته نه از مدیوم تلویزیون.

ایران آرت: هر چقدر سریال‌های تلویزیونی در جذب مخاطبان خود نتوانستند موفق باشند، اما سریال‌های شبکه نمایش خانگی با تنوع موضوعات در پلتفرم‌ها توانسته‌اند در جذب مخاطب موفق باشند.

به گزارش همشهری، زمستان پرباری در تولید محتوای سریال‌ها در پلتفرم‌ها دیده می‌شود. «پوست شیر» که به‌نظر می‌رسد در قسمت‌های پایانی خودش است، این روزها در میان علاقه‌مندان به سریال‌ها حرف اول را می‌زند. سریال‌های جدید هم به این شبکه آمده‌اند.

«سقوط»، «سرگیجه» و «مترجم» از سریال‌هایی است که در یک هفته گذشته پخش خود را آغاز کرده‌اند. «سقوط» با تمام حواشی که داشت، پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است؛ سریالی که‌ نام سجاد پهلوان زاده ‌ هم در مقام کارگردان آن دیده می‌شود.

علاوه بر این سریال «سرگیجه» با بازی حامد بهداد و رعنا آزادی‌ور است که پخش خود را آغاز کرده است؛ بهرنگ توفیقی که «آقازاده» را ساخت و بعدها سریال‌های تلویزیونی «افرا» و «بی‌همگان» را با همین شیوه کارگردانی کرد، این‌بار به‌نظر از فضاهای همیشگی‌اش فاصله گرفته است.

همچنین پلتفرم پخش‌کننده سریال «سرگیجه» بلافاصله از پروژه‌ مهم خود یعنی «مترجم» نیز رونمایی کرده است؛ درامی رازآلود که نخستین تجربه کارگردانی بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی است. سعید ملکان نیز تهیه‌کننده کار است. سریالی که صابر ابر، مجتبی پیرزاده و مهتاب ثروتی، بازیگران آن هستند و انتظار می‌رود مخاطبان زیادی داشته باشد.

«آکتور» نخستین تجربه نیما جاویدی در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. در این سریال که حواشی هم داشته، نوید محمدزاده، هستی مهدوی‌فر، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، گلاره عباسی و هومن برق‌نورد بازی می‌کنند. در کنار این سریال‌ها، «پدر گواردیولا» هم قرار است پخش شود؛ سریالی که هنوز پلتفرم نمایش دهنده‌اش مشخص نیست و نخستین ساخته سعید نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی است

 

حامد بهداد هانیه توسلی حمید فرخ نژاد احمد مهران فر رعنا آزادی ور هستی مهدوی‌ فر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین