کد خبر: 67201 A

شروین حاجی پور، شروین، آهنگ برای

حمله یک روزنامه به شروین: خواننده «برای» قبلاً علیه خواهرانش توییت زده است

حمله یک روزنامه به شروین: خواننده «برای» قبلاً علیه خواهرانش توییت زده است

روزنامه اصولگرای جوان نوشت: شروین حاجی‌پور که با ترانه «برای...» و به دلیل تبلیغ و وایرال ترانه‌اش از سوی جریان رسانه‌ای غرب شهرت یافت، توئیت‌هایی زن‌ستیزانه در گذشته داشته است.

ایران آرت: روزنامه جوان، ذیل تیتر «شروین قبلا علیه خواهرانش» نوشت: برای چند ماهی است براندازان بیشتر از همیشه مدعی حقوق زنان شده‌اند و آشوب‌های امسال را کلاً بر محور حقوق زنان پیش بردند؛ بهانه اصلی هم مرگ یک دختر بود؛ دختر‌ها را نماد‌های تجمعات و آشوب‌های خود کردند و «زن» را یکی از کلمات شعار خود گذاشتند. با این حال، حقوق زن پوششی برای خواسته‌های براندازانه آن‌ها بود. 

به گزارش جوان، دلایل و قرائن بسیاری وجود دارد و گاه به گاه عیان می‌شود که از قضا نشان می‌دهد بسیاری از این مدعیان حقوق زن، مواضع زن‌ستیزانه‌ای داشته‌اند و به مصلحت جنبش «زن، زندگی، آزادی» آن را پنهان می‌کنند. از جمله در ماه‌های اخیر، شروین حاجی‌پور که با ترانه «برای...» و به دلیل تبلیغ و وایرال ترانه‌اش از سوی جریان رسانه‌ای غرب شهرت یافت، توئیت‌هایی زن‌ستیزانه در گذشته داشته است. او که در تکه‌ای از ترانه‌اش می‌خواند: «برای خواهرم، خواهرت، خواهرامون...» گویا فراموش کرده ابتدا توهین‌های جنسیتی گذشته نسبت به زنان را حذف کند.

جوان در ادامه نوشت: او در توئیتی با نگاه مبتذل جنسیتی نسبت به یک بازیگر زن نوشته: «هر بار بهاره رهنما نقش یک سلیطه... بازی می‌کرد با خودم می‌گفتم چقدر بازیگر خوبیه، ولی اخیراً فهمیدم اصلاً نقش بازی نمی‌کرده»! یا در توئیتی دیگر نوشته: «از یه دختره پرسیدن چند سالته نگفتن "چند میخوره" و مرد»

به نوشته روزنامه اصولگرا، این جوان اخیراً جایزه تغییر اجتماعی را برای خواندن «برای خواهرامون» در جشنواره غربی گرمی دریافت کرد. این جایزه برای اولین بار است که به این جشنواره اضافه شده و یکی از جوایز حاشیه بخش اصلی جشنواره است. با این حال، جایزه گرفتن برای تغییر اجتماعی، الزاماً نشان‌دهنده یک تغییر مثبت نیست و ممکن است فرد همچنان در ناخودآگاهش یک زن‌ستیز باشد. او در تکه‌ای از ترانه‌اش می‌گوید «برای تغییر مغز‌های پوسیده»، شاید متوجه نیست که تغییر را باید از مغز خودش آغاز کند.

جوان در ادامه نوشت: جایزه مذکور را که همسر رئیس‌جمهور امریکا اعطا کرد، مورد استقبال اصلاح‌طلبان قرار گرفت. آن‌ها پیش از این از خود ترانه هم استقبال کرده بودند. محمد علی ابطحی پس از اعطای این جایزه سیاسی نوشت: «خواسته‌هایی که شروین آن را خواند نه براندازی بود. نه خشونت بود. بسیاری از آن‌ها را سال‌هاست که مصلحان دلسوز در داخل و خارج تکرار می‌کنند و موفقیت ملک و ملت در اجرای آن‌ها است. دلیل اصلی وایرال شدن این موسیقی و شعر هم این بود که همه، درد‌هایی را که برمی شمرد می‌فهمیدند. لمس کرده بودند. بار‌ها آن را خواسته بودند. محتوای اصلی‌اش داشتن یک زندگی معمولی بدون خوردن قرص‌های اعصاب بود.»

ابطحی همچون سایر اصلاح‌طلبان خط سیر مصنوعی و سازماندهی شده جریان غربی حامی براندازان برای وایرال این ترانه را تعمداً نادیده گرفته است، وگرنه بعید است متوجه آن نباشد. امریکایی که جایزه داده، امریکایی تروریستی و تحریمی علیه ایران نیست؟

 

پایان مطلب روزنامه جوان 

شروین حاجی پور شروین
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    معلومه که حسابی دارید میسوزید از جایزه شروین ..

  • حمید
    پاسخ

    <b>مطربی افتخار ندارد ،اون را دارن میارن بالا</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>حسابی اتیش گرفتن از قهرمانی اسطوره ی عزیزمون اقای شروین ⭐</b>

  • فاطمه
    پاسخ

    رفتید نگاه کردید چهار تا جوک پیدا کردید ازش بگید ضد زنه ؟

  • ناشناس
    پاسخ

    نوش جونش جایزه اش. مرد و شجاع و پر معنا . شما افتادی دنبال سابقش؟ بیمارهای لااوبالی

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>داری از حسودی حرص می‌خورید نه... شجاع بود پسرمون مرد ایرانه.. خوش صدای مازندران...
    به شما چه ربطی داره </b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین