کد خبر: 67298 A

نیکی کریمی، جشنواره فیلم برلین

ببینید: پوشش بحث برانگیز نیکی کریمی در برلیناله/ کلاه و ماکسی بلند پلیسه‌دار و تیترهای جنجالی

ببینید: پوشش بحث برانگیز نیکی کریمی در برلیناله/ کلاه و ماکسی بلند پلیسه‌دار و تیترهای جنجالی

به نقل از خبرآنلاین، پوشش نیکی کریمی در بخشی از هفتادوسومین جشنواره فیلم برلین به گونه‌ای بود که برخی فکر کردند او بدون حجاب در این مراسم حاضر شده است. این تصور در ابتدا موجب شد برخی رسانه‌ها از پوشش او با عنوان «کشف حجاب» یاد کنند و بعدتر به سراغ تیتر «حجاب زیرکانه» بروند.

ایران آرت: خبرآنلاین نوشت: پوشش نیکی کریمی در جشنواره برلین به گونه‌ای بود که برخی رسانه‌ها از آن با عنوان «حجاب زیرکانه» یاد کردند. پوشش او بحث‌های بسیاری را در فضای مجازی برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوشش نیکی کریمی در بخشی از هفتادوسومین جشنواره فیلم برلین به گونه‌ای بود که برخی فکر کردند او بدون حجاب در این مراسم حاضر شده است. این تصور در ابتدا موجب شد برخی رسانه‌ها از پوشش او با عنوان «کشف حجاب» یاد کنند و بعدتر به سراغ تیتر «حجاب زیرکانه» بروند. او با انتخاب ماکسی بلند پلیسه‌دار، تلاش کرد هم لباسی مجلسی انتخاب کند و هم پوشیده به نظر برسد. کریمی از کلاهی کوچک برای پوشش سر استفاده کرده بود.

بخش مرور آثار امسال جشنواره برلین با عنوان «جوان در قلب - بزرگ شدن در سینما» شامل نمایش مجموعه‌ای از آثار انتخاب‌شده توسط کارگردانان، بازیگران و فیلمنامه‌نویسان بین‌المللی است و نیکی کریمی، سینماگر ایرانی نیز یکی از چهره‌هایی است که برای انتخاب فیلم در این بخش دعوت شده است. او فیلم «خانه دوست کجاست؟» ساخته عباس کیارستمی، کارگردان شناخته‌شده سینمای ایران در عرصه بین‌المللی را برای نمایش در این بخش برگزید. هفتادوسومین جشنواره فیلم برلین از ۱۶ تا ۲۶ فوریه (۲۷ بهمن تا ۷ اسفند) در آلمان در حال برگزاری است.

 

5814594

جشنواره فیلم برلین نیکی کریمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین