کد خبر: 65617 A

نیکی کریمی، آزاده جعفریان، سریال یاغی

یاغی گری نیکی کریمی/ ارادتمند؛ پری ، سارا ، شیما

یاغی گری نیکی کریمی/ ارادتمند؛ پری ، سارا ، شیما

نیکی کریمی از رنگ چشم ها و زیبایی خدادادی بهره نبرد و با چهره ای زرد گون ،موهای چتری مشکی و چشمانی بی روح، بدون مژه و ابرو ظاهر شد.

ایران آرت: آزاده جعفریان: مدت ها بود نیکی کریمی تنها در نقش بانوی کارگردان ظاهر می شد و خبری از آن بازیهای درخشان قدیم نبود گویی آن تصاویر به خاطره ها پیوسته و نیکی خانم از اول کارگردان زن بوده و بس.

حتی سکانس هایی که در این سال‌های اخیر در سریال های نمایش خانگی هم دیدیم ،نمای تکراری از این بانوی پر آوازه ایرانی بود . انگار نیکی کریمی بازیگری را در جوانی رها کرده بود و نقش های ماندگار مانند سارا و پری در فیلم های کارگردان بزرگ سینمای ایران داریوش مهرجویی را دختر جوانی بازی کرده بود که اکنون خبری از وی نیست.

تا همین پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ که قسمت دوازدهم سریال «یاغی » به کارگردانی «محمد کارت » به شبکه سریال خانگی آمد و یا به قول فرنگی ها ریلیز شد و امان از نیکی کریمی در چند سکانس این قسمت به مخاطب خود چنان کوبنده یادآوری کرد که من همان پری و سارا هستم یادتان نرود.

 

خانم کریمی در نقش شیما با گریم و رفتاری کاملا متفاوت غرق شد و بی اغراق یکی از ماندگارترین بازی هایش را به نمایش گذاشت که هنوز اثراتش تا همین قسمت اخیر، چهاردهم ادامه داشت.

او در عین مظلومیت نقش ظالم را به تصویر کشید که بیننده در لحظه ای برایش دل می سوزاند و ثانیه ای بعد از حرص می خواست سر به تنش نباشد.

نیکی کریمی حتی در این نقش از رنگ چشم ها و زیبایی خدادادی نیز بهره نبرد و با گریمی عجیب و البته به یاد ماندنی با چهره ای زرد گون ،موهای چتری مشکی و چشمانی بی روح بدون مژه و ابرو ،جلوی دوربین ظاهر شد.

گرچه از کارگردانی خوب محمد کارت هم نمی شود بدون تعریف گذر کرد وی در اوج جوانی بسیار با تجربه و خوش ذوق عمل کرد و از هنرمندانی نظیر پارسا پیروز فر، طناز طباطبایی و البته علی شادمان «جاوید » به خوبی بازی گرفت .

این مطلب اما ادای دینی است به نیکی کریمی و نقش های ماندگارش در سینمای ایران بود...

 

نیکی کریمی آزاده جعفریان طناز طباطبایی پارسا پیروزفر محمد کارت سریال یاغی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین