کد خبر: 67304 A

آنجلینا جولی

حمله کیهان به آنجلینا جولی با چاشنی نیش و کنایه/ سلبریتی ریاکار در حرکتی پرزحمت و تکان دهنده بخشی از موهایش را قیچی کرده است!

حمله کیهان به آنجلینا جولی با چاشنی نیش و کنایه/ سلبریتی ریاکار در حرکتی پرزحمت و تکان دهنده بخشی از موهایش را قیچی کرده است!

کیهان نوشت: آنجلینا جولی نیز مانند برخی چهره‌های مشهور داخلی، اگر به خشونت پلیس آمریکا علیه یک زن اعتراض کنند، احتمالا دچار محدودیت‌هایی خواهند شد، اما ادعای حمایت از زنان در ایران، وسیله ساده‌ای برای کاسبی است.

ایران آرت: روزنامه کیهان ذیل تیتر «ریاکاری به سبک آنجلینا جولی» نوشت: «آنجلینا جولی» همچنان نگران وضعیت زنان در ایران است اما هنوز واکنشی به تصاویر منتشر شده از رفتار غیرانسانی یک افسر پلیس آمریکا با زن دستبند به دست، نشان نداده است!

به گزارش کیهان، رفتارهای تناقض‌آمیز ریاکارانه سلبریتی‌ها از ایران گرفته تا آمریکا به یک کمدی سیاه تکراری تبدیل شده است. مثل برخی از بازیگرهای داخلی که همزمان با بستن قراردادهای میلیاردی برای حضور در پروژه‌ها، مردم را به تحصن و دست کشیدن از کار دعوت می‌کردند یا به بهانه حمایت از آشوب‌ها سعی در کاسبی از محافل و جشنواره‌های خارجی داشته‌اند، بعضی چهره‌های مشهور غربی نیز این نوع کاسبی ریاکارانه را دست گرفته‌اند. نمونه اخیر این موارد، «آنجلینا جولی» بازیگر زن‌هالیوود است. او طی ماه‌های اخیر بارها در صفحه شخصی‌اش مدعی حمایت از زنان ایرانی در مقابل آنچه فشار و محدودیت می‌داند شده است و برای درگذشت مهسا امینی هم سوگوار شده بود. او به تازگی نیز فراخوانی را برای حمایت و ابراز همبستگی با زنان ایرانی منتشر کرده است و در کاری پرزحمت و تکان دهنده، بخشی از موهایش را قیچی کرده است!

کیهان در ادامه نوشت: رفتار آنجلینا جولی از این نظر ریاکارانه است که همین تازگی‌ها، ویدئویی از آزار و اذیت آشکار یک زن در آمریکا جنجال برانگیز شد اما جولی و خیلی از غربی‌هایی که همیشه نگران ظلم به زن در ایران هستند، هیچ واکنشی به این ویدئو نشان نداند! این ویدئو نشان می‌دهد که یک افسر سابق پلیس آمریکا به نام گرگوری دیمونف یک زن را درحالی که دستبند به دست دارد و رفتار خطرناکی ندارد، هدف خشونت و آسیب جسمی قرار می‌دهد.

البته طبیعی است چون آنجلینا جولی نیز مانند برخی چهره‌های مشهور داخلی، اگر به خشونت پلیس آمریکا علیه یک زن اعتراض کنند، احتمالا دچار محدودیت‌هایی خواهند شد، اما ادعای حمایت از زنان در ایران، وسیله ساده‌ای برای کاسبی است.

 

 

پایان مطلب کیهان

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین