کد خبر: 67401 A

همایون اسعدیان، بلیت سینما

بلیت‌های ۹۰ هزار تومانی سینما صحت دارد؟

بلیت‌های ۹۰ هزار تومانی سینما صحت دارد؟

همایون اسعدیان با اشاره به ادامه روند بررسی فیلم‌های متقاضی اکران در نوروز ۱۴۰۲ تأکید کرد خبر منتشرشده به نقل از او درباره دو برابر شدن قیمت بلیت سینماها در سال آینده صحت ندارد.

ایران آرت: همایون اسعدیان سخنگوی شورای صنفی اکران درباره آخرین تصمیم‌گیری‌ها درباره ترکیب فیلم‌های حاضر در اکران نوروز ۱۴۰۲ گفت: جلسه‌ای در این زمینه تشکیل شد و توافقاتی هم صورت گرفته است اما چون درباره یکی دو فیلم هنوز شرایط قطعی نیست قرار شد روز شنبه در قالب یک نشست مطبوعاتی هم گزارش عملکرد یک ساله شورا را ارائه دهیم و هم درباره آینده اکران و مسائلی مانند ترکیب فیلم‌های نوروزی و قیمت بلیت در سال آینده اطلاع‌رسانی کنیم.

اسعدیان در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره خبر منتشرشده به نقل از خود درباره قطعی بودن افزایش دوبرابری قیمت بلیت سینماها در سال آینده تأکید کرد: من این موضوع را به این صورت اعلام نکرده بودم و آن رسانه برداشت خود را تبدیل به خبر کرده است. اگر متن آن مصاحبه را هم ببینید متوجه می‌شوید که بنده تنها درباره قطعی بود افزایش قیمت بلیت صحبت کرده‌ام و نمی‌دانم چگونه از آن اظهارات این تلقی پیش آمده است که منظورم افزایش دوبرابری قیمت‌ها و مشخصاً قیمت ۹۰ هزار تومان بوده است! در متن مصاحبه این اظهارات وجود ندارد.

وی ادامه داد: آنچه در حال حاضر قطعی است این است که ما حتماً افزایش قیمت بلیت خواهیم داشت اما قطعاً آن افزایش دوبرابری هم درست نیست.

سخنگوی شورای صنفی اکران درباره احتمال اجرای مجدد طرح بلیت شناور برای جبران افزایش قیمت بلیت سینماها هم گفت: طرح فروش شناور هم با اصلاحاتی به‌شکل بهتر اجرا می‌شود.

اسعدیان درباره متقاضیان اکران نوروزی و زمزمه‌های مطرح شده درباره اکران قطعی فیلم «غریب» هم توضیح داد: در حال حاضر ۴، ۵ تقاضا بیشتر برای اکران نوروزی نداشته‌ایم که از میان آن‌ها چند فیلم از آثار حاضر در جشنواره چهل‌ویکم فیلم فجر هستند که فیلم «غریب» هم یکی از همین آثار است. اینکه اکران کدام فیلم‌ها برای نوروزی قطعی خواهد شد را در نشست خبری روز شنبه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد

 

همایون اسعدیان بلیت سینما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین