کد خبر: 67592 A

آزاده صمدی ، ایرج طهماسب ، برنامه مهمونی

ببینید: شوریدن آزاده صمدی علیه ایرج طهماسب: از این حجم ضد زن بودن شما با وجود داشتن دو دختر بسیار متعجبم

ببینید: شوریدن آزاده صمدی علیه ایرج طهماسب: از این حجم ضد زن بودن شما با وجود داشتن دو دختر بسیار متعجبم

آزاده صمدی در صفحه یک و نیم میلیون نفری اش نوشته است: در مملکتی که خندیدن بلند زن بی حیایی قلمداد می شود چه توقعی دارید که کمدین های زن نابغه ای به وجود بیایند!!!

ایران آرت: آزاده صمدی ، بازیگر شناخته شده در صفحه شخصی یک و نیم میلیون نفری اش در اینستاگرام خطاب به ایرج طهماسب نقدهایی را مطرح کرده است.

خانم صمدی نوشته است:

آقای طهماسب من و هم نسل هایم با برنامه های شما بزرگ شدیم و بسیار خاطره داریم و کلی کیف کردیم ولی به عنوان یکی از مخاطبان شما در این سالهای اخیر از این حجم ضد زن بودن شما با وجود داشتن دو دختر بسیار متعجبم.

در تمام این سالها نسبت استفاده شما از زن و مرد برای صداپیشگی عروسک هایتان نسبت ۹۸ به ۲ بوده

اگه خاطرتان باشد روزی که برای دیدن سامان مقدم به لوکیشن ما آمده بودید از شما پرسیدم چرا از زنان در کارهایتان انقدر کم استفاده می کنید پاسختان به من این بود که زنها طناز نیستن و کمدین های خوبی نمی شوند. 

آن روز جوابم به شما به شوخی این بود که من که خیلی بامزه ام!

ولی الان جوابم فارغ از شوخی به شما این است که چقدر عرصه به زنها داده شده است علی الخصوص در این زمینه، در مملکتی که هنوز بازیگری و عرصه هنر برای بسیاری قبح برانگیز است، در مملکتی که خندیدن بلند زن در بسیاری جاها بی حیایی قلمداد می شود، در سرزمینی که شوخ و شنگ بودن زنان را هزاران برداشت است الا اینکه زنی با نشاط است ، وقتی در تمام عرصه ها چه تهیه کنندگی چه کارگردانی چه بازیگری قدرت در دست مردان است چه توقعی دارید که کمدین های نابغه ای به وجود بیایند!!!

برخلاف جمله مضحکی که در تمام این سالها مغزمان را با آن پر کردند که محدودیت خلاقیت می آورد و تکرار این جمله توسط هم نسل هایتان که تا سالها بی اعتماد به نفسی برای بسیاری از هم نسلانم‌ به همراه داشت باید به شما بگویم فقط و فقط در صورت آزادی است که خلاقیت رشد می کند

آزادی همراه با آموزش است که باعث شکوفایی می شود

پذیرش برابری جنسیتی توسط جامعه است که باعث رشد زنان در عرصه های مختلف می شود.

در کارهای اخیرتان منظورم برنامه مهمونی است از چند زن استفاده کرده اید ممنونیم که بالاخره فکر کردید زنان هم به کارتان می آیند ولی چرا زنان در کار شما همه یا در آشپزخانه هستند یا دنبال و منتظر شوهر!

این شکل نمایش دادن برداشت شما از جامعه است یا از زندگی شخصی تان؟!

بعید می دانم در زندگی شخصی تان زن های نزدیک به شما شبیه تصویر نمایشی شما از زنان باشند.

حاشیه ایرج طهماسب و آزاده صمدی

خانم آزاده صمدی مطالبش را در قسمت کامنت ها ادامه داده و به موضوع پرحاشیه این روزهای ایرج طهماسب هم گریز زده است ، او نوشته است:

 

حاشیه ایرج طهماسب و آزاده صمدی

 

آزاده صمدی ایرج طهماسب برنامه مهمونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین