کد خبر: 67966 A

افسانه پاکرو| زیبایی افسانه پاکرو| جوانی افسانه پاکرو

عکس‌های باورنکردنی افسانه پاکرو در ۴۰ سالگی| خانم بازیگر مثل ۲۰ ساله‌ها جوان مانده!

عکس‌های باورنکردنی افسانه پاکرو در ۴۰ سالگی| خانم بازیگر مثل ۲۰ ساله‌ها جوان مانده!

خانم بازیگر 4 اردیبهشت ماه تولد 40 سالگی‌اش را جشن گرفت اما به حدی جوان مانده که کمتر کسی تصور می کند او 40 ساله باشد.

ایران آرت: افسانه پاکرو، بازیگر معروف سینما به تازگی 40 سالگی اش را جشن گرفته است. بسیاری از علاقه مندان سینما افسانه پاکرو را با بازی در فیلم رویای خیس می شناسند؛ فیلمی عاشقانه که باعث معرفی اش به سینما و شهرت فراوان او شد. افسانه پاکرو در سال های اخیر کم کارتر بوده اما هر تصویر جدیدی که از او منتشر می شود همچنان پربازدید است. بسیاری از طرفداران سینما در روز تولد 40 سالگی افسانه پاکرو تصاویر این بازیگر را منتشر کرده و نوشتند که او از 20 ساله ها جوان تر به نظر می رسد. خبرهای جدید درباره افسانه پاکرو را در ادامه بخوانید.

افسانه پاکرو به تازگی به مناسبت تولد ۴۰ سالگی‌اش تصاویری از خود منتشر کرده که هوادارانش را حیرت زده کرده است. هواداران این بازیگر در صفحه او که ۶۵۷ هزار فالوور دارد متفق القول هستند که او به مانند یک دختر ۲۰ ساله جوان مانده و زیبا به نظر می‌رسد.

جوانی افسانه پاکرو به محل بحث کاربران در فضای مجازی تبدیل شده است. برخی از آنها درباره دلایل جوان ماندن او به نکات جالبی اشاره کرده اند. یکی از کاربران نوشته که او بلد است چطور زندگی کند و این از سفرهایی که می رود مشخص است. کاربر دیگری اما نظر عجیبی را مطرح کرده و نوشته: این نشان می دهد هر کس ازدواج نکند همینطور جوان می ماند، مقایسه کنید با بازیگرهایی که ازدواج کردند و خیلی زود شکسته شدند!!

عکس های جدید و زیبای افسانه پاکرو - مجله تصویر زندگی

البته خود افسانه پاکرو پیشتر اشاره کرده که بخشی از کم سن نشان دادن چهره اش ریشه ژنتیک دارد و جندان به مراقبت های او احتیاج ندارد در نهایت او سعی دارد با تغذیه درست و ورزش کردن و با مشورت با یک دکتر متخصص مخصوص پوست از چهره و اندامش مراقبت کند.

چرا افسانه پاکرو ازدواج نمی کند؟

افسانه پاکرو متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره است،موسیقی از علایق افسانه پاکرو و هنر نقاشی حرفه ی دومش است. اهل مطالعه است . خانواده افسانه پاکرو خانواده ای 5 نفره است او بجز خودش یک برادر کوچکتر و خواهر دیگری دارد که یک سال از او بزرگتر است. خواهر افسانه پاکرو سعیده پاکرو نام دارد.در اهواز بدنیا آمده اما اصالتا اهل تبریز و بزرگ شده تهران است اما خودش را بخاطر خونگرمی اهل آبادان می داند.مادرش هم نقاش است اما تحصیلات آکادمیک ندارد.

افسانه پاکرو هنوز ازدواج نکرده و مجرد است می گوید من عاشق خواهرم هستم و یکی از دلایل ازدواج نکردم این است که نمی خواهم از خواهرم جدا شوم. مدتی شایعه شده بود او شرط کرده در صورتی ازدواج می کند که دو برادر دوقلو به خواستگاری او و خواهرش بیایند که صحت ندارد.همین شایعه او ار مدت ها درگیر درخواست ازدواج از سمت دوقلوها کرده بود. تیترها و اخباری با عنوان همسر افسانه پاکرو کذب است.

عکس جدید افسانه پاکرو در ماشین لوکس قدیمی به مناسبت روز تولدش!

رابطه افسانه پاکرو و خواهرش چیزی فراتر از دو خواهر معمولی است. اختلاف سنی شان تنها یک سال است. علایق و سلایق آن دو از کودکی کاملاً یکسان بود. از نوع لباس پوشیدنشان گرفته تا فعالیت های هنری و کلاس های مختلف ورزشی ای که می رفتند. تنها نقطه تمایز این دو نقاشی است. افسانه نقاشی خوبی است درصورتی که خواهرش سعیده هیچ استعدادی در آن ندارد. مسیر هنری این دو بعدها در سینما باز به یکدیگر رسید. افسانه بازیگری را انتخاب کرد و سعیده و عکاسی و فیلم برداری. سعیده اولین و مورد اعتمادترین مشاور راهنمای خواهر بازیگرش در انتخاب نقش و طراحی کاراکترها نیز است

از کودکی شنا، تکواندو ، و ژیمناستیک کار می کرد.به فوتبال و دروازه بانی هم علاقه دارد.

افسانه پاکرو" با این تیپ مثل عروسک ناز شده؛ تو فیلم ترکیه ای آقا چرا لمسش میکنه!

معروف شدن افسانه پاکرو با رویای خیس

افسانه پاکرو در نوشته‌ای کوتاه از چگونگی تغییر پایان‌بندی فیلم "رویای خیس" خبر داد.

پاکرو تصویری از خوش کنار پوران درخشنده، فرخ مجیدی و محمدرضا غفاری منتشر کرد و درباره فیلم "رویای خیس" نوشت که سال ۱۳۸۴ به سینما عرضه شد. او درباره تغییر پایان "رویای خیس" نوشت: "به همراه پوران درخشنده و محمدرضا غفاری و فیلمبردار آقای فرخ مجیدی.

این چیکار میکنه هیچوقت پیر نمیشه!!!؟؟؟ صفحه 2 | تبادل نظر نی نی سایت

ماجرایی رو تعریف میکنم که شاید براتون جالب باشه... داستان این عکس اینه که ما چند ماه بعد از اینکه فیلم رویای خیس رو فیلمبرداری کرده بودیم، قرار بر این شد که پایان فیلم عوض بشه و ما برای فیلمبرداری راهی شمال شدیم. در نسخه قبلی آرش نمی مُرد و آرش و نازنین هر دو نجات پیدا میکردند و به هم میرسیدند ولی در نسخه نهایی ما رفتیم و آرش رو از دره پایین انداختیم و آرش مُرد و نازنین و آرش به این ترتیب به هم نرسیدند... در این عکس هم خیلی خسته ایم چون تازه آرش رو از دست داده بودیم و خیلی سکانس پرزحمتی بود."

رؤیای خیس فیلمی ایرانی به کارگردانی پوران درخشنده و نویسندگی شعله شریعتی و درخشنده محصول سال ۱۳۸۴ است. در این فیلم محمدرضا غفاری، افسانه پاکرو، فرامرز قریبیان، همایون ارشادی، مجید مشیری، شراره دولت‌آبادی و فلور نظری ایفای نقش می‌کنند.

photo_2019-01-08_17-10-36

لباس های خاص ترکی بر تن افسانه پاکرو

افسانه پاکرو که مدتی است از دنیای بازیگری فاصله گرفته و به سفرهای مختلف می‌رود، عکس‌هایی از خودش با لباس‌های خاص ترکی به اشتراک گذاشت.

این بازیگر با انتشار چند عکس نوشت: "سفر عالی داشتم به شهر زیبا، دیدنی، تاریخی و توریستی ترابزون با مردمانی بسیار مهمان نواز.

بسیار ممنونم از دعوت مدیر فرهنگ و توریستی ترابزون و مهمان نوازی عالیشون"

photo_2018-08-19_12-22-10

photo_2018-08-19_12-22-12

پاسخ جالب افسانه پاکرو به سوالی درباره عاشق شدن

در حالی که این روزها اکثر هنرمندان در برنامه دورهمی به سؤال مهران مدیری در مورد عاشق شدن پاسخ می دهند، افسرو پاکرو در یک مصاحبه تصویری به این سؤال پاسخ داد.

افسانه پاکرو، بازیگر مطرح سینما در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود گفت: من هنوز عاشق نشده‌ام. قبول دارم که عجیب است ولی شاید فرصتش پیش نیامده. خودم فرصتش را نداده‌ام.

پاکرو افزود: این‌که آدم از یک سنی دور و برش شلوغ باشد، یک کم اعتماد سخت می‌شود. یک عالمه اطرافت هستند و تو نمی‌دانی برای خودت تو را می‌خواهند یا چیز دیگری.

افسانه پاکرو (3)

این بازیگر به خبرنگار تی‌وی پلاس گفت: بگذارید این‌طور بگویم که تا به حال هیچ‌کسی به دلم ننشسته است!

پاکرو ادامه داد: اگر کسی به دلم بنشیند، آن موقع عشق خودش پیش می‌آید ولی واقعاً کسی به دلم ننشسته است.

افسانه پاکرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین