کد خبر: 68002 A

ترلان پروانه| ازدواج ترلان پروانه| زیبایی ترلان پروانه

چرا ترلان پروانه ازدواج نمی‌کند؟ | حاشیه‌های جنجالی ترلان پروانه

چرا ترلان پروانه ازدواج نمی‌کند؟ | حاشیه‌های جنجالی ترلان پروانه

شایعات زیادی در فضای مجازی درباره ازدواج ترلان پروانه در فضای مجازی منتشر شده که او با تکذیب این حواشی می‌گوید: من با حواشی و شایعات کنار آمده‌ام.

ایران آرت: ترلان پروانه از آن جمله بازیگرانی است که در سنین کودکی به شهرت رسید و به مرور توانست در نوجوانی و بعد جوانی شهرت خود را حفظ کند. از ترلان پروانه به عنوان یکی از بازیگران آینده‌دار سینمای ایران یاد می‌شود. ترلان پروانه در فیلم‌های جدیدش نقش دختر نقش اصلی قصه را ایفا می‌کند که با نقش‌های چند سال قبلش که عموما نقش فرعی یک دختر نوجوان به او داده می‌شد فرق دارد. ترلان پروانه تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. ترلان پروانه یک‌بار در فهرست 100 زن زیبای جهان قرار گرفت.

ترلان پروانه به واسطه شهرت و محبوبیتش به ویژه در میان نوجوانان و جوانان دهه هفتادی و دهه هشتادی‌، همواره مورد توجه بوده و البته شایعات مختلفی نیز در خصوص او شنیده شده است. یکی از شایعاتی که همواره در خصوص او منتشر می‌شود، بحث ازدواج اوست که البته هیچ‌کدام این شایعات صحت ندارد.

مدتی شایعه شد که او با ارسلان قاسمی ازدواج کرده که خود ترلان پروانه آن را تکذیب کرد. شایعاتی نیز مبنی بر ازدواج او با سعید عزت‌اللهی یا شایعه دیگر، ازدواج با فرشاد احمدزاده منتشر شد. با توجه به اوج‌گیری ترلان پروانه در سال‌های اخیر، به نظر می‌رسد خانم بازیگر تمام تمرکزش را روی ایفای نقش در فیلم‌ها و سریال‌های نمایش خانگی گذاشته و قصد دارد در سینما به یک ستاره تبدیل شود.

ترلان پروانه

ترلان پروانه در گفتگو با رامبد جوان در خندوانه به حاشیه‌ها پاسخ داد و گفت: من هیچ وقت دوست ندارم درباره کاری که انجام می دهم، به دیگران توضیح بدهم و خبرساز شوم. این حواشی و شایعات هم اصلاً برای خودم جذاب نیست و از خواندن آنها خوشحال نمی شوم؛ اما اگر آنهایی که این حواشی را درست می کنند و می خوانند خوشحال می شوند، عیبی ندارد. بگذارید که با چنین اتفاقی خوشحال باشند. من با حواشی و شایعات کنار آمده‌ام.

ترلان پروانه با اشاره به اینکه همیشه یا سر فیلمبرداری بوده یا مدرسه، درخصوص سفرهای خود گفت: تا جایی که یادم می آید، یا مدرسه بودم، یا تابستان ها سر فیلمبرداری. فرصت زیادی برای سفر نداشتم و چون شیرازی هستم، بیشتر به شیراز رفتم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان با اشاره به دغدغه دهه هفتادی گفت: احساس می کنم، بیشترین دغدغه دهه هفتادی ها، بیکاری است. ما تا وقتی کمبود کار داریم، تا این حد در فضای مجازی فعالیت می کنیم. خود من هر زمانی که سرم شلوغ باشد و کار کنم، شاید تا یک هفته یا بیشتر سراغ صفحه مجازی یا پیام رسان ها نروم، اما وقتی بیکار باشم، این ماجرا فرق می کند.

ترلان پروانه بالاخره از عشقش رونمایی کرد!/ عکس

شایعه ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی

این اولین بار نیست که شایعه ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود. البته احتمالا آخرین بار هم نخواهد بود. اما در حال حاضر بار دیگر بخشی از رسانه‌های داخلی و برخی از کاربران مدعی ازدواج این دو بازیگر سینما و تلویزیون شده اند که بررسی ما نشان می‌دهد که این خبر صحت ندارد.

به گزارش فرارو، البته این شایعه به اندازه‌ای تکراری شده که ارسلان قاسمی و ترلان پروانه نیز علاقه‌ای به واکنش نشان دادن به آن را ندارند. از همین رو اگر سری به صفحه شخصی این دو بازیگر در اینستاگرام زده باشید، احتمالا دیده اید که نه خبری از ازدواج وجود دارد و نه تکذیب آن.

با این وجود به نظر می‌رسد که برخی رسانه‌ها تنها برای جلب توجه مخاطب چنین شایعه‌ای را ساخته و به جزئیات کذب آن پرداخته اند.

جنجال ماجرای ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه | نگرانی خانواده های 2 بازیگر جوان

اولین باری که شایعه ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه به شکلی جدی جنجال به پا کرد، هشت سال قبل بود. شایعه‌ای که حتی خانواده ترلان پروانه را به موضع گیری علیه منتشر کنندگان اش وا داشت.

در این رابطه پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه سال ۹۳ گفته بود که این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی‌دانم با این مسئله چه کار باید بکنم. ترلان ۱۶ سال بیشتر ندارد و نمی‌دانم هدفشان از انتشار این خبر دروغ چیست.

البته این شایعه سال ۹۲ هم منتشر شد و خانواده ترلان پروانه را مجبور کرد تا در حاشیه جشنواره فجر این موضوع را تکذیب کنند.

جنجال ترلان پروانه و سعید عزت‌اللهی

سعید عزت‌اللهی، بازیکن فوتبال در گفت‌وگو با تی وی پلاس در مورد بزرگترین شایعه‌ای که به گفته خودش در موردش ساخته شده می‌گوید: «این که ازدواج کرده‌ام. اگر واقعا ازدواج کنم قطعا خودم پیش‌دستی می‌کنم و زودتر به مردم اطلاع می‌دهم. چیزی نداریم که بخواهیم از مردم پنهان کنیم. رابطه یا احساس باید دو طرفه باشد و نمی‌شود که در خانه را باز کنی و طرف بگوید من از تو خواستگاری می‌کنم و تو جواب مثبت بدهی. کسی اگر بخواهد وارد رابطه‌ای بشود که با آن آدم زندگی کند اول باید تفکراتشان به هم نزدیک باشد.»

حرف های سعید عزت اللهی درباره رابطه با ترلان پروانه

به گزارش آفتاب نیوز، او در جواب رابطه‌اش با ترلان پروانه هم ادامه می‌دهد: «در حال حاضر من با این خانم هیچ رابطه‌ای ندارم. اول رابطه آدم یک سری چیزها را نمی‌داند و بعد از یک مدت می‌فهمد که طرف چه جور آدمی است. شاید ایده‌آل من نبوده است و ایده‌آل خیلی‌های دیگر باشد. من زندگی خودم را دارم و وقتی می‌بینم کسی معیارهای مرا ندارد، دلیلی ندارد که ادامه بدهم یا در رابطه باشم و ترجیح می‌دهم آن چیزی را که در زندگی الویتم است، پیگیری کنم.»

ترلان پروانه در واکنش به این گفت‌و‌گو در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر کس بد ما به خلق گوید/ ما چهره ز غم نمی‌خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم/ تا هر دو دروغ گفته باشیم...»

ترلان پروانه: هیچ رابطه ای با فرشاد احمدزاده ندارم

خبرآنلاین نوشت: ماجرای ارتباط ترلان پروانه با دو تن از فوتبالیست‌های جوان کشور مدت‌ها به نقل محافل مختلف تبدیل شده و در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی پخش شد، موضوعی که با واکنش‌های جدی این بازیگر جوان همراه نشد.

این بازیگر اما در نهایت به این اخبار واکنش نشان داد و براساس گزارش کافه ستاره، در این باره بیان کرد: «هیچ گونه رابطه‌ای میان من و این دو شخص نبوده و پدر و مادرم پیگیر این حاشیه‌سازی‌ها بوده‌اند و در ارتباط با حاشیه‌سازان هم اقدام‌های موثری داشتند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده است چندان جالب نخواهد بود.»

عکسها و فیلم منتشر شده ترلان پروانه با فرشاد احمدزاده

برخی از فامیل‌های دور با من تماس می گرفتند و گاه به واسطه این شایعه‌ها به من تبریک می‌گفتند، اما واقعیت این است که آنها از هیچ چیز اطلاع نداشتند و تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار گرفته بودند، هرچند که فامیل‌های نزدیک از تمامی این شایعه‌های بی‌اساس مطلع بودند و آن را باور نداشتند.»

به گزارش خبرآنلاین، این ادعاهای ترلان پروانه در حالی مطرح شد که او هیچ اشاره‌ای به آن فیلم پخش شده در فضای مجازی که گفته می‌شد از او و فرشاد احمدزاده در یکی از کافه‌های تهران گرفته شده‌است نداشت.

پاسخ دندان شکن

رپر معروف ارتباطش با ترلان پروانه را تکذیب کرد

بهزاد لیتو خواننده رپ جوان که ساکن تورنتو است در مصاحبه ای تصویری رابطه با ترلان پروانه را تکذیب کرد.

به گزارش وقت صبح، چندی بود شایعه ای مبنی بر رابطه ترلان پروانه بازیگر مطرح کشورمان با یک خواننده رپ که اصالتا اهل استان اصفهان است و اکنون در کانادا زندگی می کند منتشر شد.

این شایعه تا حدی پیش رفت که یکی از مهمانان برنامه بهزاد لیتو در یوتیوب که به “آقای معلم عربی” یا “عمو ادیب” معروف است در همان ابتدای برنامه این موضوع را وسط کشید. به گزارش وقت صبح لیتو این مساله را تکذیب کرد.

لیتو با اشاره به صحبت های عادی که بین او و پروانه وجود دارد گفت تا کنون او را از نزدیک ندیده است.

تغییر چهره عجیب ترلان پروانه همه رو شوکه کرد | ترلان پروانه با این عمل زیبایی جدیدیش 180 درجه تغییر کرد

با وجود اصرار های مهمان برنامه لیتو قویا این شایعه را تکذیب کرد. به گزارش وقت صبح پست های رپی ترلان پروانه و کامنت هایی که رپرها زیر پست او می گذارند به این شایعه دامن زده است.

ترلان اخیرا در فیلم گربه سیاه که به زندگی چند رپر جوان می پردازد حضور داشته است.

همچنین به تازگی سپهر خلسه دیگر رپ ساکن کانادا در یکی از آهنگ هایش از نام ترلان پروانه استفاده کرده بود.

ترلان پروانه

ترلان پروانه (زادۀ ۱۸ تیر ۱۳۷۷) بازیگر اهل ایران است.

او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۱) برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد.

ترلان پروانه ازدواج ترلان پروانه زیبایی ترلان پروانه عکس ترلان پروانه بیوگرافی ترلان پروانه عمل زیبایی ترلان پروانه جراحی ترلان پروانه همسر ترلان پروانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین