کد خبر: 68046 A

امبر هرد| جانی دپ| هالیوود

امبر هرد جنجال به پا کرد | تصمیم عجیب و غیرمنتظره امبر هرد

امبر هرد جنجال به پا کرد | تصمیم عجیب و غیرمنتظره امبر هرد

آن دادگاه جنجالی پس از شش هفته با پیروزی دپ به پایان رسید و هیئت منصفه هرد را به پرداخت مجموعاً ۱۰.۳۵ میلیون دلار محکوم کرد. پس از آن دادگاه زندگی هرد تحت تاثیر قرار گرفته است.

ایران آرت: امبر هرد هالیوود را رها کرده و به شهر مادرید در اسپانیا نقل مکان کرده است. «دیلی میل» این هفته گزارش داده است که همسر سابق «جانی دپ» از ایالات متحده به اروپا رفته و با دخترش اونا زندگی می‌کند.

در این گزارش آمده است که یکی از دوستان هرد می‌گوید: «او در اسپانیا به دو زبان مسلط و در آن‌جا خوشحال است، و به دور از هیاهو دخترش را بزرگ می‌کند.» این منبع اضافه می‌کند که بازیگر ۳۷ ساله «آکوامن» (Aquaman) ممکن است روزی به هالیوود بازگردد.

در بخش دیگری از گزارش می‌آید: «فکر نمی‌کنم برای بازگشت به کار یا هالیوود عجله‌ای داشته باشد، اما احتمالاً وقتی زمان درستش برای پروژه درست فرابرسد برمی‌گردد.»

امبر هرد

به گزارش 30نما، هرد ژوئیه سال ۲۰۲۲ ملکی در یوکا ولی کالیفرنیا را به قیمت ۱.۱ میلیون دلار فروخت و از آن پس زمان زیادی را در اسپانیا گذرانده است. اکتبر سال گذشته، او در سواحل مایورکا و پیش از آن با دختر ۲ ساله‌اش دیده شده بود.

هرد نزدیک به یک سال پس از شکست از «جانی دپ» در پرونده افترازنی دادگاه ویرجینیا به اسپانیا نقل مکان کرده است. دپ ۵۹ ساله در سال ۲۰۱۹ شکایتی ۵۰ میلیون دلاری علیه هرد ثبت کرد و مدعی شد که همسر سابقش با قربانی خشونت خانگی خواندن خودش در مقاله‌ای برای «واشینگتن پست» باعث شده از چندین پروژه از جمله «دزدان دریایی کارائیب ۵» اخراج شود.

جانی دپ و امبر هرد

آن دادگاه جنجالی پس از شش هفته با پیروزی دپ به پایان رسید و هیئت منصفه هرد را به پرداخت مجموعاً ۱۰.۳۵ میلیون دلار محکوم کرد. هرد مدتی بعد تلاش نافرجامی برای برگزاری مجدد دادگاه داشت.

تریلر «آکوامن ۲» که در «سینماکان» امسال به نمایش درآمد تأیید کرد که علی‌رغم این شکست حقوقی، هرد در این دنباله حضور دارد و برخلاف شایعه‌هایی که به گوش می‌رسید، در کات نهایی دیده خواهد شد.

 

جانی دپ هالیوود امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین