کد خبر: 68157 A

سریال رهایم کن| رهایم کن| سکانس جنجالی

شادمانی کیهان از حذف بیلبوردهای رهایم کن | این سریال صحنه‌های نامتعارف نشان می‌دهد

شادمانی کیهان از حذف بیلبوردهای رهایم کن | این سریال صحنه‌های نامتعارف نشان می‌دهد

روزنامه اصولگرای کیهان که پیش از این مطالبی علیه سریال رهایم کن نشر داده بود، در شماره جدید خود از تصمیم حذف تبلیغات محیطی این سریال حمایت کرد.

ایران آرت: پس از هشدار رسانه‌ها –ازجمله کیهان- نسبت به تبلیغ گسترده یک سریال هنجارشکن و فاقد مجوز در سطح شهر، ادامه این تبلیغات متوقف شد.

به نقل از کیهان، روز یکشنبه 17 اردیبهشت، روزنامه کیهان نسبت به نصب پرتعداد و گسترده تبلیغات یک سریال نمایش خانگی انتقاد کرد. به این دلیل که این سریال بدون دریافت مجوز نمایش و به طور غیرقانونی از یکی از سکوهای نمایش برخط فیلم و سریال در دسترس عموم قرار گرفته و صحنه‌های نامتعارفی را نمایش می‌دهد. همچنین بسیاری از مردم نیز در تماس با رسانه‌ها و همچنین در فضای مجازی، از این سریال انتقاد کرده بودند.

در پی این انتقادات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور توقف تبلیغات شهری این سریال را صادر کرد.

کیهان نوشته است: گفتنی است، متأسفانه برخی از سکوهای نمایش برخط فیلم و سریال، به رغم تصریح قانون مبنی بر لزوم دریافت مجوز از نهاد مربوطه (ساترا) اقدام به تولید و نمایش سریال یا برنامه می‌کنند و برای رسیدن به سود اقتصادی، از طریق هنجارشکنی و ابتذال سعی در فروش بیشتر دارند. لازم است که نهادهای کلان فرهنگی و قضایی، با این نوع تخلفات که نوعی تهاجم به حقوق معنوی مخاطب محسوب می‌شود و به فرهنگ عمومی کشور آسیب می‌زند برخورد کنند.

 

رهایم کن سریال رهایم کن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین