کد خبر: 68648 A

مرضیه برومند| خانه سینما| سازمان سینمایی

واکنش مرضیه برومند به تهدید هنرمندان توسط رئیس سازمان سینمایی

واکنش مرضیه برومند به تهدید هنرمندان توسط رئیس سازمان سینمایی

شب گذشته محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد: « با هر کس که با فیلم‌های بدون پروانه ساخت در ایران و خارج کار کند، قطع ارتباط می‌کنیم». این صحبت‌ها با واکنشم مرضیه برومند همراه شده است.

ایران آرت: حدود سه ماه پس از انتخاب مدیرعامل جدید خانه سینما،( ۹ خرداد ماه) مرضیه برومند به همراه محمدمهدی عسگرپور -رییس هیأت مدیره خانه سینما - در نشستی در سالن سیف‌الله داد خانه سینما مقابل خبرنگاران حاضر شدند.

به گزارش ایسنا، مرضیه برومند در این مراسم درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد. در این زمینه باید پرسید که چرا اصلأ فیلمی پروانه ساخت نمی گیرد.

محمدمهدی عسگرپور هم در این خصوص گفت: دیشب در آن بخش از صحبت‌های آقای خزاعی در جلسه نبودم. صحبت‌های آقای وزیر را شنیدم و به فال نیک گرفتم و احساس کردم قصد همدلی وجود دارد و با خیال راحت رفتم چون کار داشتم. ولی صبح که خبرها را دیدم به نظرم رسید، اتفاقا باید ناراحت بود و تعجب کردم که چرا این صحبت‌ها در چنین جلسه ای که برای سینمای دفاع مقدس بود و اصلا جای آن نبود، مطرح شده است. 

برومند در پاسخ به سوالی دیگر درباره موضع خودش نسبت به آنچه درباره جنبش می‌تو پیش آمد اظهار کرد: این نوع مسایل ناشی می‌شود از چیزهایی که همواره بین صاحبین قدرت و شهرت با زیردستان آنها به وجود می‌آید. من با طرح رسانه‌ای ناگهانی آن مخالفم و معتقدم خانه سینما باید حریم امنی باشد که این مسایل را پیگیری کند. با هتک حرمت هیچ کس بدون مقدمه موافقت ندارم. در این نوع موارد شخصا تا وقتی جرمی ثابت نشده آبروی کسی را نمی‌برم ولی اگر جرم ثابت شد تمام قد پای آن می‌ایستم. راهکار خانه سینما هم شورای صیانت بوده است. 

 

 

خانه سینما سازمان سینمایی مرضیه برومند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین