کد خبر: 68857 A

پینار دنیز| پینار دنیز سریال قفاوت| بازیگر زن ترکیه ای

پینار دنیز محبوب‌ترین بازیگر این روزهای ترکیه/ بازیگر سریال قضاوت چگونه به شهرت رسید؟

پینار دنیز محبوب‌ترین بازیگر این روزهای ترکیه/ بازیگر سریال قضاوت چگونه به شهرت رسید؟

پینار دنیز بازیگر 30 ساله اهل ترکیه این روزها با سریال قضاوت که دو فصل آن پخش شده به شهرت بسیار فراوان در ترکیه و کشورهای اطراف آن از جمله ایران رسیده است.

ایران آرت: پینار دنیز بازیگر معروف سریال قضاوت (Yargı) که نقش اول این سریال را بازی می کند، بار دیگر با شخصیت وکیل جیلین توجه میلیون ها بیننده را به دست آورد.

در حالی که پینار دنیز در اوج حرفه اش است، با سریال Yargı که قرار است در فصل سوم نیز ادامه پیدا کند، روز به روز بر محبوبیت او افزوده می شود.

این بازیگر که با بازی قوی‌اش در سریال قضاوت نه تنها در ترکیه بلکه در خارج از ترکیه طرفدارانش را به وجد آورد، حالا در حال استراحت است زیرا تصویربرداری سریال به پایان رسیده است.

کت پینار دنیز

با این حال انتظار هیجان انگیزی برای طرفداران این بازیگر معروف آغاز شده است. پینار دنیز  نقش اصلی سریال دیجیتال جدیدی به نام Aktris (بازیگر) را بر عهده گرفته که از دیزنی پلاس پخش می شود.

این سریال که در 31 می با مخاطبان دیدار خواهد کرد، داستان هیجان انگیزی دارد و به نظر می رسد پینار دنیز در زمانی که در اوج حرفه اش قرار دارد، دوباره با این پروژه طرفداران خود را تحت تاثیر قرار می دهد.

پینار دنیز بیوگرافی اینستاگرام تحصیلات قد وزن روابط همراه با عکس

سونر کانر کارگردان سریال تلویزیونی Aktris است. هاکان بونومو که نویسنده داستان Aile (خانواده) یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی دوره اخیر هم هست، به عنوان فیلمنامه نویس سریال بازیگر  مورد توجه قرار می گیرد.

علاوه بر پینار دنیز، در سریال نام های مهمی مانند اوراز کیگیلار اوغلو، تولگا تکین، احمد رفعت شونگار، ایپک چیچک و سرهات کیلیچ حضور دارند.

سریال قضاوت - فصل 2 قسمت 20 | رایگان برای ایرانسلی ها | 2021

پینار دنیز چگونه به شهرت رسید؟

پینار دنیز (Pınar Deniz) زاده ۴ نوامبر ۱۹۹۳؛ آدانا، بازیگر اهل ترکیه است. دنیز در خانواده‌ای ماردین نشین و عرب متولد شد و از دو سالگی در تارابیا استانبول بزرگ شد. او فارغ‌التحصیل از دانشگاه استانبول، گروه روابط عمومی و تبلیغات است.

دنیز اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در نقش آوریم در مجموعه تلویزیونی سیل باشتان داشت که در سال ۲۰۱۴ اکران شد. او در موزیک ویدئو آهنگ یانی خواننده مورات دالکیلیچ بازی کرد. او در سریال تلویزیونی وطنم تویی، که بین سالهای ۲۰۱۶–۲۰۱۸ پخش شد، شخصیت ییلدیز را بازی کرد.

پینار دنیز

پینار دنیز در سریال تلویزیونی «یک باد دیوانه» که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد شخصیت گوکچه را بازی کرد. او در سریال عشق ۱۰۱ که در نتفلیکس منتشر شده بود، نقش بورجو را بازی کرد. پینار دنیز درسال ۲۰۲۱ با حضور در فیلم پرطرفدار قضاوت به تلویزیون بازگشت که نقش جیلین ارگوان کایا وکیلی لجباز و موفق را دارد، این‌سریال در فصل ۱ با ۳۴ قسمت و فصل ۲ آن که از ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۲ یکی از پربیننده ترین سریال های ترکیه شده است.

سریال ترکی بازیگر زن ترک بازیگر زن ترکیه ای پینار دنیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین