کد خبر: 68919 A

آمیتاب باچان| بالیوود| سینمای هند

آمیتاب باچان چه گفت که شاهرخ خان از بازیگری ترسید؟

آمیتاب باچان چه گفت که شاهرخ خان از بازیگری ترسید؟

ویدئویی در فضای مجازی بازنشر می شود که شاهرخ خان را در اوایل دوران ستاره شدنش در کنار آمیتاب باچان ستاره آن زمان سینمای هند نشان می‌دهد در حالیکه آمیتاب باچان با گفتن جملاتی باعث ترس در شاهرخ خان می شود.

ایران آرت: شاهرخ خان بزرگترین سوپراستار کشور هند در حال حاضر است. او راه درازی را برای رسیدن به این هدف طی کرده است و لیاقت هر ذره ای از آن را دارد. اما زمانی که شاهرخ خان وارد این دنیای پر زرق و برق شد، ساده لوح بود و چیزهای زیادی از اهالی صنعت آموخت.

وقتی شاهرخ، ستاره شد، او این توصیه را از خود Shehahaah بالیوود در آن زمان دریافت کرد و در حال حاضر آن ویدیوی شاهرخ که مکالمه بین او و  آمیتا باچان را نشان می دهد در فضای مجازی پخش می شود.

به گزارش بالی سیتی، در این ویدیوی قدیمی، می‌توانید ببینید که شاهرخ می گوید زمانی که با هم مشغول کار روی پروژه‌ای بودند از آمیتا باچان مشاوره دریافت کرد، و می‌توانید ببینید که شاهرخ به شیوه‌ای خنده‌دار آن را روایت می‌کند. آمیتا به شاهرخ گفت: «اکنون که ستاره بزرگی شده ای، هر کاری که انجام می دهی، همیشه در اشتباه خواهی بود. بنابراین، هر زمان که اشتباه کردی، فورا با دستان بسته عذرخواهی کن.»

وقتی شاهرخ حرفش را قطع کرد، «اگر او مقصر نبود چه؟» ستاره پیشکسوت پاسخ داد و گفت: به همین دلیل به شما می گویم عذرخواهی کنید. آمیتا حتی به شاهرخ گفت که اگر کسی به او مشت بزند و او را پس بزند به این معنی است که شما مست بوده اید و متکبر خوانده می شوید. موفقیت به ذهن شما رسیده است. پس از گوش دادن به همه اینها، شاهرخ ترسید و گفت که نمی خواهد ستاره شود.

شاهرخ خان و آمیتاب باچان در زندگی واقعی نیز رابطه خوبی دارند. در واقع، شاهرخ در یکی از مصاحبه‌ها گفت که آبرام قبلاً احساس می‌کرد که آمیتا پدربزرگ اوست و ستاره بالیوود با خوشحالی این نقش را برای آبرام کوچک بازی کرد.

شاهرخ خان آمیتاب باچان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین