کد خبر: 68856 A

شاهرخ خان| امیر خان| سلمان خان| سینمای هند| بالیوود

پردرآمدترین بازیگر سینمای هند کیست؟

پردرآمدترین بازیگر سینمای هند کیست؟

در صدر فهرست پردرآمدترین بازیگران سینمای هند یک نام غیرمنتظره به چشم می‌خورد.

ایران آرت: بازیگران بالیوودی مانند شاهرخ خان، سلمان خان، عامر خان و آکشی کومار بیش از 100 تا 150 کرور برای هر فیلم دریافت می کنند. با این حال یک سوپراستار تامیلی وجود دارد که پردرآمدترین بازیگر هند است. نام مورد بحث ویجی جوزف (Vijay Joseph) است که به عنوان تلپاتی ویجی (Thalapathy Vijay) شناخته می شود. بله، درست خواندید، ویجی پردرآمدترین بازیگر سینمای هند است. طبق گزارش ها، او برای فیلم بعدی خود 200 کرور دریافت کرده است.

ویجی در 27 سال گذشته در فیلم فعال بوده و عمدتاً در سینمای تامیل – کالیوود کار می کند. این بازیگر 48 ساله تاکنون در نزدیک به 66 فیلم به عنوان قهرمان اصلی ظاهر شده است. این بازیگر که کار خود را با دریافت اولین چک حقوقی 500 روپیه ای آغاز کرد، اکنون با دریافت 200 کرور برای هر فیلم به پردرآمدترین بازیگر تبدیل شده است.

به نقل از بالی سیتی، این بازیگر برای شصت و هشتمین فیلم خود با کارگردان ونکات پرابهو دست به دست هم داده است. در 21 می 2023، فیلمی با عنوان آزمایشی “Thalapathy 68” معرفی شد. این فیلم با بنرهای AGS Entertainment تولید خواهد شد. طبق گزارش ها، ویجی برای این فیلم 200 کرور دریافت می کند و این او را به پردرآمدترین بازیگر هند تبدیل می کند.

جوزف ویجی

در عرصه کاری، ویجی بعدا در کارگردانی Leo به کارگردانی لوکش کاناگاراج دیده خواهد شد. گفته می شود که این یک فیلم گانگستری است و بازیگر در حال حاضر با تریشا کریشنان که نقش اصلی زن را بازی می کند، همبازی است. گفته می شود سانجی دات نقش شخصیت شرور را بازی می کند. پس از لئو ویجی فیلمبرداری شصت و هشتمین فیلم خود را با کارگردانی ونکات پرابهو آغاز خواهد کرد.

 

شاهرخ خان سلمان خان امیر خان آکشی کومار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین