کد خبر: 69396 A

جنیفر لارنس

بازگشت پر سر و صدا جنیفر لارنس به سینما/ کمدی بی ادبانه و توهین‌آمیز می‌فروشد!

بازگشت پر سر و صدا جنیفر لارنس به سینما/ کمدی بی ادبانه و توهین‌آمیز می‌فروشد!

لارنس این هفته به «اسکای‌نیوز» گفت: «فکر می‌کنم وقتش رسیده مثل قدیم خوب بخندیم اما واقعاً دشوار است بدون اینکه کسی ناراحت شود کمدی بسازی. همه به شکلی این فیلم را توهین‌آمیز خواهند دانست – قابلی نداشت.»

ایران آرت: جنیفر لارنس پس از چند سال دوری از سینما با کمدی بزرگسالانه «دلخور نیستم» (No Hard Feeling) بازگشته است. این بازیگر برنده اسکار برای بازی در فیلمی که «به همه توهین می‌کند» تحسین اغلب منتقدین را برانگیخته است.

این فیلم داستانی در مورد زنی به نام مدی با بازی لارنس روایت می‌کند که خانه دوران کودکی‌اش را در حال از دست دادن است و پیشنهاد شغل وسوسه‌برانگیزی را می‌بیند: یک والدین ثروتمند به دنبال دوستی برای پسر ۱۹ ساله خودند. دیگر بازیگران فیلم «اندرو بارث فلدمن»، «متیو برودریک»، «ناتالی مورالس»، «لورا بنانتی»، و «ایبان ماس-باکراک» خواهند بود. «حسن منهاج»، «کایل مونی» و «آلیسیا جوی پاول» فهرست بازیگران این فیلم را تکمیل می‌کنند.

منتقد «هالیوود ریپورتر» می‌نویسد: «یکی از دلایل اصلی اینکه فیلم جواب می‌دهد لارنس است.»  او اضافه می‌کند: «دیدن این بازیگر که سبک احمقانه‌تر خودش را می‌پذیرد جذاب است، اما مهارت‌های دراماتیک او نیز به فیلم کمک می‌کند و به شخصیتی عمق می‌بخشد که می‌توانست یکنواخت باشد و باعث می‌شود که راحت‌تر چرخش‌های احساسی فیلم را باور کنیم.»

به گزارش ۳۰نما، منتقد «ورایتی» می‌نویسد باور اینکه «جنیفر لارنس» چنین نقشی بازی کرده باشد دشوار است: «اما با تماشای «دلخور نیستم» فیلم را همراهی می‌کنید، چون «جین استاپینسکی» کارگردان و یکی از نویسندگان فیلمنامه با مهارتی مطبوع شما را طبق سنت کمدی‌های رمانتیک به بازی می‌گیرد.»

منتقد «دیلی بیست» می‌نویسد: «لارنس نقش شخصیت مدی را مشتاقانه بازی می‌کند، زنی جذاب که در لایه‌های زیرین ظاهر فریبنده‌اش، تک‌رویی مستأصل و خام‌دست است که از وابسته شدن وحشت دارد.»

منتقد «رپ» می‌نویسد لارنس در صورتی که در چندگانه‌های «مردان-ایکس» (X-Men) و «هانگر گیمز» (Hunger Games) بازی نمی‌کرد مانند «جولیا رابرتس» دهه ۱۹۹۰ در کمدی‌های رمانتیک زیادی دیده شده بود: «به ویژه پس از آنکه یک دهه قبل برای «دفترچه امیدبخش» (Silver Linings Playbook) «دیوید او. راسل» برنده اسکار شد. اما ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.»

فیلم «دلخور نیستم» در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۵۵ درصد دریافت کرده است. 

بر اساس آخرین برآوردها، «دلخور نیستم» که با بودجه غیررسمی ۷۰ میلیون دلاری تولید شده آخر هفته آینده حدود ۱۰ میلیون دلار در افتتاحیه داخلی بلیت‌فروشی خواهد کرد. این فروش برای فیلمی با بازی ستاره‌ای چون لارنس پایین‌تر از انتظار است اما بازخوردهای مثبت در هفته اول ممکن است ناجی این کمدی باشد.

لارنس این هفته به «اسکای‌نیوز» گفت: «فکر می‌کنم وقتش رسیده مثل قدیم خوب بخندیم اما واقعاً دشوار است بدون اینکه کسی ناراحت شود کمدی بسازی. همه به شکلی این فیلم را توهین‌آمیز خواهند دانست – قابلی نداشت.»

او اضافه می‌کند: «چیزی که از کمدی‌های قدیمی یاد گرفته‌ایم این است که کمدی‌های بی‌ادبانه در واقع خنده‌دار نیستند... و باعث می‌شوند کسی حس بدی نسبت به خودش پیدا کند – مگر اینکه من خودم را مسخره کنم. اما روشی که این فیلم را ساختیم مشکلی ایجاد نمی‌کند، راهی پیدا کردیم.»

 

جنیفر لارنس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین