کد خبر: 69894 A

پوتین جانسون| راک

رکورد بیشترین دستمزد تاریخ سینما شکسته شد

رکورد بیشترین دستمزد تاریخ سینما شکسته شد

پوتین جانسون ملقب به راک، گران‌قیمت‌ترین بازیگر تاریخ سینما شد.

ایران آرت: «دووین «راک» جانسون» برای فیلم اکشن و کمدی «رد وان» (Red One) آمازون پرایم ویدیو بیشترین دستمزد تاریخ سینما برای یک فیلم را دریافت کرده است. «کریس اوانز»، «جی‌کی سیمونز»، «نیک کرال» و «لوسی لیو» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

«پاک‌» گزارش داده است که راک برای این فیلم دستمزدی ۵۰ میلیون دلاری دریافت می‌کند و رکورد دستمزد ۴۰ میلیون دلاری «رابرت داونی جونیور» برای «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «دنزل واشینگتن» برای «چیزهای کوچک» و «ویل اسمیت» برای «شاه ریچارد» را می‌شکند. «ورایتی» پیش‌تر گزارش داده بود که «دنیل کریگ» برای چند دنباله «چاقوکشی» دستمزد ۱۰۰ میلیون دلاری دریافت کرده است.

به گزارش ۴۰نما، «جیک کسدن» که فیلم‌های «جومانجی» از جمله «جومانجی: مرحله بعدی» را در کارنامه دارد این فیلم را کارگردانی می‌کند و «کریس مورگان» که «هابز و شا» و «سرنوشت خشمگین» را نوشته به عنوان نویسنده فیلمنامه به این پروژه اضافه شده است. کسدان و جانسون با فیلم‌های «جومانجی» فروش ۱.۷ میلیارد دلاری را تجربه کرده‌اند.

اوانز سال گذشته در مصاحبه با «کامیک‌بوک» گفته بود: «مدت زیادی است که در این صنعت هستم، اما هیچ‌وقت در فیلمی با مضمون کریسمس بازی نکرده بودم. هیچ‌وقت به چنین فیلمی برخورد نکرده بودم. ساخته می‌شوند. گاهی ساخته می‌شوند. اما هیچ‌وقت سر راه من قرار نگرفته‌اند. بنابراین وقتی این یکی پیدا شد، گفتم: «نمی‌توانم به آن نه بگویم. نمی‌توانم.»»

دواین جانسون راک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین