کد خبر: 70006 A

هنگامه قاضیانی| ضرغامی

کیهان: ضرغامی سعی کرد بازیگر از رده خارج را جذب کند اما نتیجه معکوس دید/ واکنش کیهان به ماجرای ضرغامی و هنگامه قاضیانی

کیهان: ضرغامی سعی کرد بازیگر از رده خارج را جذب کند اما نتیجه معکوس دید/ واکنش کیهان به ماجرای ضرغامی و هنگامه قاضیانی

کیهان با اشاره به ماجرای ضرغامی و هنگامه قاضیانی نوشت:برخی از مدیران در حالی سعی در هزینه کردن خودشان برای برخی چهره‌های مردود دارند که این چهره‌ها اساسا از مقام هنرمند به جایگاه ابزار تبلیغاتی جریان‌های سیاسی ضدملی تنزل پیدا کرده‌اند.

ایران آرت: کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید!

این روزنامه در ادامه نوشته است عزت‌الله ضرغامی که از سر دلسوزی و با این تصور که قصد کمک به هنگامه قاضیانی را داشته، اخیرا در یک برنامه شبکه نمایش خانگی مدعی شد که این بازیگر به حجاب اعتقاد دارد و به‌خاطر لجبازی با نظام، اقدام به انتشار فیلم موهن از خودش کرده است! قاضیانی هم خیلی سریع به رفتار مهربانانه آقای وزیر واکنش نشان داد و با ادبیاتی توهین‌آمیز،حرف او را رد کرد! 

کیهان در ادامه نوشت: برخی از مدیران در حالی سعی در هزینه کردن خودشان برای برخی چهره‌های مردود دارند که این چهره‌ها اساسا از مقام هنرمند به جایگاه ابزار تبلیغاتی جریان‌های سیاسی ضدملی تنزل پیدا کرده‌اند. چگونه می‌توان افرادی که خودشان هم با رفتارشان، پایان تاریخ مصرف‌شان را اعلام می‌کنند‌، احیا کرد؟

 

کیهان هنگامه قاضیانی ضرغامی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    چقدر اینا پررو هستند البته شریعتمداری چون خواهرزاده اش را گذاشتن مسئول کاخ سعدآباد نمک گیر شده ، بابا این اومده توی دوربین دروغ گفته هم به مقام قضایی اتهام زده هم باعث بی اعتمادی مردم به مسئولین شده
    آخه قاضیانی که خداحافظی کرده بوده ای چی برش برگردونه احمق ؟

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>رده خارج که ضرغامی ظاهرا که به ریسمانی برای دیده شدن چنگ میزنه
    خانم قاضیانی وقتی از بازیگری خداحافظی کرده به ضرغامی چه احتیاجی داشته که بخواد ضرغامی براش کاری کنه ؟ ....</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین