کد خبر: 70208 A

فیلم تفریق| ترانه علیدوستی| نوید محمدزاده| مانی حقیقی| وزیر ارشاد

واکنش وزیر ارشاد به لو رفتن فیلم نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی

واکنش وزیر ارشاد به لو رفتن فیلم نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی

فیلم «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده قاچاق شده است؛ موضوعی که با واکنش وزیر ارشاد همراه شد.

ایران آرت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پخش غیرقانونی فیلم سینمایی «تفریق»‌ واکنش نشان داد و گفت که «تلاشمان این است که به خاطر برخی از عوامل فیلمها، کمترین مشکل به خود فیلم‌ها برگردد.»

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در نشست صمیمی با خبرنگاران درباره پخش غیرقانونی فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی بیان کرد: ساعت یک دیشب، آقای خزایی به من پیامک دادند و گفتند این فیلم گویا منتشر شده و یک صدایی هم از بنده خدایی که مسئول کار بود، فرستاد. این فیلم الان و قبل از نمایش در اختیار ما نیست، بلکه در اختیار خود تهیه‌کننده است؛ یعنی اصلاً در اختیار سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست که منتشرش کنیم.

وی تاکید کرد: من هم بعضی وقت‌ها که می‌خواهم در سازمان سینمایی فیلمی را هماهنگ کنم و ببینم، باید اول با تهیه‌کننده هماهنگ شود تا برای یک ساعت خاص، کدی را بدهند که بتوانیم آن دو سه ساعت فیلم را تماشا کنیم. در هر صورت برنامه ما حمایت از حوزه فرهنگ و هنر است.

محمدمهدی اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات بعضی از فیلم‌ها اظهار کرد: بله مواردی هست. من نمی‌خواهم انکار کنم اما تلاشمان این است که  به خاطر برخی از عوامل فیلم ها، کمترین مشکل به خود فیلم‌ها برگردد و سیاست‌مان هم همین بوده است.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی و با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده با وجود داشتن پروانه نمایش خارجی، هنوز اکران داخلی نگرفته است که یکی از احتمالات این اتفاق، اظهارنظرات غیر سینمایی برخی از عواملش درباره برخی مسایل اجتماعی و سیاسی است.

 

مانی حقیقی سعید روستایی وزیر ارشاد فیلم تفریق محمد مهدی اسماعیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین