کد خبر: 70722 A

داریوش مهرجویی| داریوش مهرجویی قتل| داریوش مهرجویی و همسرش

داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند/ روایت‌های باورنکردنی از نحوه قتل کارگردان بزرگ سینمای ایران

داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند/ روایت‌های باورنکردنی از نحوه قتل کارگردان بزرگ سینمای ایران

داریوش مهرجویی کارگردان نامدار سینمای ایران و همسرش در اتفاقی تلخ و باورنکردنی به قتل رسیدند.

ایران آرت: داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در ویلای شخصی خود در استان البرز به قتل رسیدند.

بامداد یکشنبه 23 مهر برخی رسانه ها از قتل داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران خبر دادند. اتفاقی که ظاهراً به شکل یک قتل فجیع رخ داده و آن گونه که صداوسیما گفته «به صورت سربری» رخ داده است.

خبرگزاری رکنا در این مورد نوشته: «داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران ساعتی قبل در یکی از ویلاهای کرج درگذشت. تحقیقات در مورد فوت این کارگردان سرشناس سینمای ایران توسط کارآگاهان جنایی استان البرز در دست بررسی است.»

همچنین خبرگزاری تسنیم با تایید این خبر نوشته: «بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است. در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیفات در این زمینه  خبر داده است که برخی شبکه‌های خبری مدعی قتل مهرجویی و همسرش شده‌اند.»

خبرگزاری صدا و سیما هم با انتشار جزئیات بیشتر از این حادثه نوشته: «قتل داریوش مهرجویی و همسرش در  باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد. این قتلها به صورت سربری  و در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ امشب اتفاق افتاده است.»

در هفته گذشته وحیده محمدی فر (نویسنده) و همسر داریوش مهرجویی در صفحه شخصی خود از تهدید شخصی ناشناس با لهجه غیر ایرانی و با چاقو خبر داده بود.»

حمله با چاقو به همسر داریوش مهرجویی

چندی پیش وحیده محمدی‌فر، نویسنده سرشناس در حساب شخصی خود در اینستاگرام ضمن شرح ماجرای هولناک، از تهدید شدن توسط شخصی با چاقو خبر داد و نوشت: آیا همسر داریوش مهرجویی، پیشکسوت هنر این مملکت، بابد توسط آدم بیگانه ،به چاقو تهدید شود؟

همسر داریوش مهرجویی با اشاره به اینکه در چند وقت اخیر مورد دستبرد هم قرار گرفته‌اند تاکید  کرد: در چند وقت اخیر دو سنتور با اسم و عکس‌های بهرام رادان و داریوش مهرجویی از آنها به سرقت رفته که خرید و فروش آن دزدی و غیرقانونی است.

نوشته وحیده محمدی فر را ببینید:

4DADA931-A901-423D-B648-E5ABF41F856C-626x1024

داریوش مهرجویی داریوش مهرجویی و همسرش همسر داریوش مهرجویی قتل داریوش مهرجویی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین