کد خبر: 70734 A

داریوش مهرجویی| قتل داریوش مهرجویی| داریوش مهرجویی و همسرش

بازداشت 7 مظنون به قتل داریوش مهرجویی و همسرش / باغبان خانه مهرجویی دستگیر شد

بازداشت 7 مظنون به قتل داریوش مهرجویی و همسرش / باغبان خانه مهرجویی دستگیر شد

تعداد مظنونان بازداشت شده پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش به هفت نفر رسید.

ایران آرت: سعید منتظرالمهدی روز دوشنبه با حضور در صحنه جرم قتل داریوش مهرجویی و همسرش گفت: کارآگاهان در ادامه اقدامات و ارتباطات فنی در سه حوزه اطلاعاتی، آزمایشگاهی و میدانی هفت نفر از مظنونان پرونده را طی عملیات‌های جداگانه تا پاسی از شب گذشته در نقاط مختلف کشور دستگیر کردند.

به گفته او، در این زمینه ابعاد تازه‌ای از فرایند کشف ایجاد شد. کماکان تحقیقات به صورت جدی در حال انجام است. شواهد و قرائن حکایت از ا خبار امیدوارکننده در قطعیت در کشف جرم را دارد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی فراجا ۲۳ مهر گفته بود که کارآگاهان درباره قتل داریوش مهرجویی به سرنخ‌های جدیدی رسیدند و در این رابطه چهار نفر مظنون شناسایی و ۲ نفر دستگیر شدند.

در همین رابطه، روزنامه اعتماد به نقل از یک منبع آگاه ابعاد جدیدی از قتل هولناک داریوش مهرجویی و همسرش را بررسی کرده.یک منبع آگاه ضمن اشاره به دستگیری چند متهم پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش، از دستگیری باغبان این خانواده خبر داد.

این رسانه همچنین بخشی از گفت‌وگویی منتشر نشده از وحیده محمدی‌فر(همسر مهرجویی) را منتشر کرده که مرحوم محمدی‌فر در آن، اشاره مهمی هم به ماجرای باغبان داشته است.محمدی‌فر گفته: قبلا خودمان «باغبانی» داشتیم که از ما سرقت کرد. بعداً متوجه شدیم که هم باغبان ما بوده و هم باغبان همسایه کناری ما. او را تحویل پلیس دادیم، اما همسایه کناری ما باغبان را بخشید و او آزاد شد. با توجه به اینکه برادر او دزد و همدستش هم بود به ما اطلاع دادند که باید او را پیدا کنیم و تحویل پلیس بدهیم. برادر باغبان ما در این شهرک کار می‌کند چرا باید خیلی راحت برای خودش آزاد باشد.

ما اینجا از دست این افراد خیلی مصیبت کشیدیم، اما در مورد سنتور و یک‌سری وسایلی که فقط یک هنرمند ارزش آن را می‌تواند درک کند، باید گفت که به سرقت رفته و سرقت هم کار خودی بوده است. البته وکیل‌مان آقای سروری پیگیر آن است، اما قرار شده ما به طرف نگوییم تا از او بازجویی کنند.

داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران، ۲۲ مهر در ویلایی در فردیس کرج به همراه همسرش به قتل رسید. مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز ساعت یک بامداد ۲۳ مهر اعلام کرد که علت فوت این کارگردان از سوی پلیس در دست بررسی است و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

گزارش پزشکی قانونی پس از انجام کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.

 

داریوش مهرجویی داریوش مهرجویی و همسرش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین