کد خبر: 70842 A

سریال پایتخت| پایتخت ۷| فصل هفتم پایتخت

بازگشت نقی و ارسطو با پایتخت ۷

بازگشت نقی و ارسطو با پایتخت ۷

مرکز سیمافیلم اعلام کرد که ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی مدیران سیمافیلم با تهیه‌کننده و کارگردان آغاز خواهد شد.

ایران آرت: خبرها از ساخت سریال پایتخت هفت حکایت دارند. البته هنوز سیمافیلم با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به توافق نرسیده است.

به گزارش ایسنا، در مطلب منتشرشده از سوی روابط عمومی سیما فیلم آمده است: «سازمان صداوسیما در راستای ماموریت‌های تحولی‌اش نگاه ویژه‌ای به ساخت مجموعه‌های نمایشی دارد. در همین راستا و چندی پیش چرخش‌های تحولی به سمت «یکپارچگی راهبردی؛ فرماندهی واحد و الزام به هم‌افزایی» و «تقویت نقش قرارگاهی رسانه ملی» را با یکپارچه‌سازی و حذف گروه‌های تولید شبکه‌ها و تجمیع آن‌ها در سیمافیلم رقم زد.

از همین رو سیر تولید مجموعه‌های نمایشی با مدیریت واحد مرکز سیمافیلم با قوت بیشتری نسبت به گذشته پیش می‌رود، به گونه‌ای که می‌توان گفت در حال حاضر تولید بیش از ۱۶ مجموعه نمایشی و نگارش بیش از ۲۰ فیلمنامه در حال انجام است.

همچنین برنامه‌ریزی منظمی جهت تولید و پخش آثار نمایشی برای مخاطبان عزیز رسانه ملی در نقاط مختلف کشور صورت پذیرفته و رایزنی‌ها و مذاکرات مستمری با تهیه‌کنندگان و هنرمندان متعهد کشور در مسیر تولید مجموعه‌های نمایشی در مرکز سیمافیلم در جریان است.

پایتخت سریال پایتخت پایتخت 7
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین