کد خبر: 71346 A

سریال پایتخت| پایتخت ۷| فصل هفتم پایتخت| سارا و نیکا

سارا و نیکا سریال پایتخت عوض شدند!

سارا و نیکا سریال پایتخت عوض شدند!

دو بازیگر دیگر جایگزین سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران نقش سارا و نیکا، دختران نقی معمولی و هما در سریال پایتخت می‌شوند.

ایران آرت: سریال پایتخت نوروز 1403 دوباره مهمان خانه ها خواهد شد. گفته شده قرار است یک نسخه سینمایی از سریال پایتخت ساخته شود اما با توجه به تعهدات پایتخت به صدا و سیما، احتمالا این نسخه در خود تلویزیون پخش خواهد شد. هنوز مشخص نیست کدام بازیگران برای قسمت جدید سریال پایخت بازخواهند گشت.

پروژه «پایتخت ۷» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری با انتشار فراخوانی برای انتخاب بازیگر به شکل رسمی وارد مرحله تولید شد.

ظهر امروز فراخوانی جهت انتخاب بازیگر از سوی گروه تولید «پایتخت» منتشر شد تا به این ترتیب این پروژه به شکل رسمی وارد مرحله تولید شود. در این فراخوان از خواهران دوقلو که در حدفاصل سنی 18 تا 26 هستند دعوت شده تا برای حضور در مرحله تست و انتخاب بازیگر، از خودشان عکس و فیلم ارسال کنند. آن‌طور که مشخص است؛ قرار است از بین متقاضیان برای نقش‌های سارا و نیکا بازیگر انتخاب شود.

گفتنی است؛ طبق توافقی که فی‌مابین گروه تولید پایتخت با مدیران سیما منعقد شده، قرار است پیش از تولید فصل جدید این سریال، ابتدا یک نسخه سینمایی از پایتخت برای اکران در سینماها ساخته شود و بر همین اساس قرار است از اوایل اسفند تولید این فیلم به کارگردانی سیروس مقدم آغاز شود.

سریال پایتخت سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی اصل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین