کد خبر: 71472 A

هیلاری کلینتون| مارگو رابی| فیلم باربی

هیلاری کلینتون پشت مارگو رابی ایستاد

هیلاری کلینتون پشت مارگو رابی ایستاد

هیلاری کلینتون پیامی برای بازیگر و کارگردان «باربی» منتشر کرده است.

ایران آرت: «هیلاری کلینتون» بانوی اول سابق ایالات متحده با ارسال یک پیام در شبکه اجتماعی ایکس و اینستاگرام به نامزد نشدن «مارگو رابی» و «گرتا گرویگ» در بخش بهترین بازیگر زن و بهترین کارگردان اسکار برای «باربی» (Barbie) واکنش نشان داد.

کلینتون می‌نویسد: «گرتا و مارگو، هرچند پیروزی در گیشه اما به خانه نبردن طلا می‌تواند دردناک باشد. اما میلیون‌ها هوادار شما را دوست دارند.» او با ارجاع به شخصیت «کن» با بازی «رایان گاسلینگ» اضافه می‌کند: «هر دوی شما بسیار گران‌قدرید.»

به گزارش 30نما، «باربی» سه‌شنبه این هفته در هشت بخش از جمله بهترین فیلم نامزد دریافت اسکار شد اما نام گرویگ در میان نامزدهای بهترین کارگردانی و رابی در میان نامزدهای بهترین بازیگر زن نقش اول دیده نمی‌شد. گرویگ با این حال در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی و رابی در بخش بهترین فیلم به عنوان تهیه‌کننده فرصت دریافت اسکار با «باربی» را دارند. گاسلینگ از سوی دیگر در بخش بهترین بازیگر مرد و «آمریکا فررا» در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل نامزد دریافت این جایزه‌اند.

گاسلینگ در واکنش به بی‌توجهی رأی‌دهندگان آکادمی به «مارگو رابی» و گرویگ نوشته است که از نامزدی فررا خوشحال است: «اما بدون باربی هیچ کنی وجود ندارد، و بدون گرتا گرویگ و مارگو رابی که بیش از همه مسئول این تاریخ‌سازی و فیلمی بودند که در سراسر دنیا تجلیل شد «باربی» وجود ندارد. تقدیر از هیچ‌کس در این فیلم بدون استعداد، شجاعت و نبوغ آن‌ها ممکن نیست. اینکه بگویم از نامزد نشدن آن‌ها در آن دو شاخه ناامید شده‌ام اجحاف کرده‌ام.»

هیلاری کلینتون مارگو رابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین