کد خبر: 71729 A

سریال نوروزی|

معرفی سریال‌های نوروز 1403/ پایتخت برمی‌گردد؟

معرفی سریال‌های نوروز 1403/ پایتخت برمی‌گردد؟

معاون سیما فهرست سریال‌های نوروز و رمضان سال 1403 را اعلام کرد.

ایران آرت: سریال‌های نوروزی معرفی شدند.

معاون سیما درباره سریال‌های نوروز و رمضان شبکه‌ها اعلام کرد: در شبکه یک، سریال «زیرخاکی» از ابتدای ماه رمضان تا ایام قدر پخش می‌شود و سپس سریال «نون خ ۵» را خواهیم داشت. شبکه دو سریال «رستگاری» که مجموعه‌ای ماورایی است را روی آنتن می‌برد و شبکه سه سریال «هفت سر اژدها» که سریالی امنیتی پلیسی است را برای پخش در نظر گرفته است. علاوه بر سریال‌های ایرانی، سریال‌های خارجی هم داریم که از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند. سریال «جومونگ ۳» و سریال «دهن لق» از جمله این مجموعه‌هاست.

سلیم غفوری، قائم مقام سیما هم در این نشست با تاکید بر تلاش برای رعایت تنوع ژانر در انتخاب سریال‌های نوروز ۱۴۰۳ و رمضان، یادآور شد: ستاد سیما برنامه‌ریزی‌های خود را از همان آغاز سال ۱۴۰۲ آغاز کردند و تلاش‌مان این بود که در نوروز پیش‌رو تنوعی از ژانرهای مختلف داشته باشیم. بر این اساس در آثار نمایشی دو سریال طنز، یک سریال ماورایی و یک سریال امنیتی پلیسی داریم که تنوع خوبی است.

غفوری با بیان اینکه تلاش کردیم در تنظیم کنداکتور جلوی هم‌پوشانی‌ها را بگیریم، در این زمینه گفت: در برنامه‌های سحرگاهی تلاش کردیم به همه ابعاد توجه شود و در همه گونه‌ها تولیدات جدید داشته باشیم. امیدواریم بتوانیم به صورت نسبی رضایت مخاطبان را جلب کنیم. برنامه‌های مناجات‌نامه‌خوانی را در ایام رمضان خواهیم داشت و امیدواریم مخاطبان در پایان مناسبت از برنامه‌ها لذت ببرند.

سریال پایتخت سریال های نوروزی نون خ سریال نون خ سریال زیرخاکی نون خ 5 هفت سر اژدها جومونگ 3 دهن لق
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین