کد خبر: 8471 A

گزارش ایران‌آرت از واکنش‌های مردمی به یک بمب خبری؛ بهرام رادان چرا برای اولین حضور تئاتری‌اش، همکاری با همایون شجریان را انتخاب کرد؟

گزارش ایران‌آرت از واکنش‌های مردمی به یک بمب خبری؛ بهرام رادان چرا برای اولین حضور تئاتری‌اش، همکاری با همایون شجریان را انتخاب کرد؟

به نظر می‌رسد، بهرام رادان که این همه سال، در مقابل حضور در تئاتر، مقاومت کرده، حالا بهترین انتخاب را برای ورود به عرصه نمایش داشته است

ایران‌آرت: شاید مهم‌ترین خبر ظهر امروز در رسانه‌های هنری، خبر حضور بهرام رادان به عنوان بازیگر در پروژه نمایشی موسیقایی «سی» بود؛ پروژه‌ای که همراه با همایون شجریان اجرا خواهد شد.

اما از ظهر امروز که این خبر منتشر شده، واکنش‌هایی را هم برانگیخته است. 

به گزارش ایران‌آرت، بسیاری از هواداران رادان در اینستاگرام او و در دیگر صفحات هنری شبکه‌های مختلف اجتماعی، نسبت به نخستین حضور او در تئاتر واکنش نشان داده و آن را به فال نیک گرفته‌اند.

در خبر تکمیلی آمده بود که بهرام رادان از چند روز قبل تمرینات فشرده خود را زیر نظر علی‌اصغر دشتی – کارگردان بخش نمایش پروژه - آغاز کرده و خود را برای ایفای نقش «زال» آماده می‌کند. او قرار است در کنار هنرمندانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، بانیپال شومون و حسین صوفیان ایفای نقش کند.
پروژه «سی» در حال حاضر آخرین روزهای تمرین خود را پشت سر می‌گذارد و گروه از اول مردادماه تمرینات نهایی خود را در مجموعه فرهنگی- تاریخی «سعدآباد» آغاز کرده است.
پروژه «سی» به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «دل‌آواز» و «بارانا» از 15 مردادماه در مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد به روی صحنه خواهد رفت.

به نظر می‌رسد، بهرام رادان که این همه سال، در مقابل حضور در تئاتر، مقاومت کرده، حالا بهترین انتخاب را برای ورود به عرصه نمایش داشته است؛ پروژه‌ای که بدیهی است با وجود همایون شجریان به عنوان خواننده محبوب این سال‌ها، سهراب پورناظری به عنوان آهنگسازی خوش‌فکر و بازیگران ستاره‌ای چون سحر دولتشاهی و مهدی پاکدل، بشدت سر و صدا به پا خواهد کرد و دیده خواهد شد. 

 

 

همایون شجریان بهرام رادان سهراب پورناظری سحر دولتشاهی پروژه سی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین