کد خبر: 48015 A

سلطان ژانر وحشت داستانش را به خاطر کرونا تغییر داد

سلطان ژانر وحشت داستانش را به خاطر کرونا تغییر داد

کینگ درباره آخرین اثرش گفت: این کتاب که قرار است در سال 2021 منتشر شود، به خاطر شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تغییرات اساسی داشته است.

ایران آرت: استیون کینگ نویسنده مشهور آمریکایی و خالق داستان‌های ژانر وحشت درباره چاپ آخرین رمانش و تاثیر ویروس کرونا بر داستان این کتاب خبر داد.

کینگ در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا درباره تاثیر ویروس کرونا بر آخرین رمانش صحبت کرد و گفت: این کتاب که قرار است در سال 2021 منتشر شود، به خاطر شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تغییرات اساسی داشته است.

به گزارش ایبنا، کینگ در این مصاحبه گفت: من فکر کردم که اگر قرار است که این کتاب در سال آینده منتشر شود کسی نمی‌گوید که در زمان نوشتن این رمان چه اتفاقاتی روی زمین افتاده است. پس سعی کردم بخش‌هایی از داستان را تغییر دهم.

به گفته نویسنده آمریکایی در آخرین رمانش شخصیت‌های داستان سوار کشتی می‌شوند ولی کینگ مجبور می‌شود آن را تغییر دهد چون امسال به خاطر ویروس کرونا تمام سفرهای دریایی و هوایی لغو شده است.

کینگ گفت: وقتی به شرایط امسال نگاه کردم که همه پروازها و سفرها لغو شده است مجبور شدم شروع داستان را از سال 2019 قرار دهم که وضعیت کاملاً عادی بود. پیش از این کینگ در پیامی توئیتری گفته بود خوانندگانش احساس می‌کنند وضعیت کشورهای جهان شبیه رمان ترسناک ایستادگی شده است.

رمان ایستادگی داستانی ترسناک فانتزی پسارستاخیزی است که در سال 1987 منتشر شد. در این داستان همه مردم جهان گرفتار ویروسی مرگبار می‌شوند. این ویروس مرگبار در آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا ساخته شده که جمعیت دنیا را به کام مرگ می‌برد.

 

استفن کینگ استیون کینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین