کد خبر: 59982 A

خبر تازه از وضعیت عباس معروفی پس از جراحی مغز

خبر تازه از وضعیت عباس معروفی پس از جراحی مغز

خانه هدایت و نشر گردون در برلین، در اطلاعیه‌ای وضعیت عباس معروفی، خالق رمان "سمفونی مردگان" را پس از عمل جراحی مغز تشریح کرد.

ایران آرت: خانه هدایت و نشر گردون در برلین که تحت نظر عباس معروفی مدیریت می‌شود در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خوشبختانه جراحی مغز این نویسنده سرشناس با موفقیت انجام شده و حال عمومی او رضایت‌بخش است.

به گزارش ایران‌آرت، خانه هدایت و نشر گردون در اطلاعیه‌اش نوشت: "دوستانِ عزیز خوشبختانه و به لطفِ دعای خیرِ شما عملِ آقای معروفی موفقیت‌آمیز بوده و حالِ عمومی ایشان نیز رضایت‌بخش است."

عباس معروفی، رمان‌نویس و شاعر معاصر ایرانی که تابستان سال گذشته از ابتلای خود به سرطان خبر داده بود، دو روز قبل با انتشار متنی نوشت که روز پنجشنبه ۳۱ تیر مغزش به تیغ جراحی سپرده خواهد شد.

خالق رمان معروف "سمفونی مردگان" که در آلمان زندگی می‌کند، در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: بار دیگر بیمارستان شریته برلین، و من که سرطانم متاستاز داد و دچار تومور مغزی شدم. فردا مغزم را جراحی می‌کنند تا این موجود پلشت را از سرم بیرون بیندازند. اگر خوب شدم و سالم بیرون آمدم داستان این غمباد را می‌نویسم که چه جوری در گلوگاهم رشد کرد، فک و زبان و دندانم را خورد و بعد به مغزم فرو رفت. می‌نویسم که نسل‌های بعد بدانند چرا ما به این روز افتادیم. اما اگر نیامدم دخترانم نوشته‌های مرا منتشر خواهند کرد.

 

سمفونی مردگان عباس معروفی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین