کد خبر: 62615 A

اخرین روز ایران در کتاب وین

اخرین روز ایران در کتاب وین

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین حضور دارد.

ایران آرت: خانه کتاب و ادبیات ایران با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین در غرفه‌ای به متراژ ۱۸ متر مربع به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان به عرضه و معرفی بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب‌های برتر و حائز جوایز ادبی از ناشران ایرانی با موضوعات دین، ادبیات معاصر و کلاسیک، ادبیات کودک و نوجوان، ادبیات پایداری و دفاع مقدس، ایران‌شناسی و هنر می‌پردازد.

به گزارش مهر از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط خانه کتاب و ادبیات ایران می‌توان به معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نمایشگاه مجازی کتاب تهران، طرح گرنت و طرح تاپ اشاره کرد. همچنین معرفی ناشران و نویسندگان ایرانی در قالب بروشورهای تخصصی و معرفی خانه کتاب و ادبیات ایران از دیگر برنامه های این مجموعه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین است.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین ۵۱۳ نشست و رویداد جنبی با حضور ۵۷۵ نویسنده برگزار شده است و ۳۰۰ غرفه در متراژ ۱۲ هزار متر مربع در این رویداد فرهنگی مشارکت دارند. تخمین زده می‌شود که تا روز پایانی ۵۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

ارائه گواهی واکسیناسیون و یا گواهی بهبودی کامل برای افراد بالای ۱۲ سال برای ورود به سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین الزامی است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین از نوزدهم آبان ماه ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرده است و تا ۲۳ آبان ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

 

نمایشگاه کتاب وین کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین