کد خبر: 17631 A

ببینید: جذابیت در کمال شلختگی؛ رونمایی از کلکسیون بهاره طراح برجسته انگلیسی

ببینید: جذابیت در کمال شلختگی؛ رونمایی از کلکسیون بهاره طراح برجسته انگلیسی

از کلسیون بهاره فیبی فیلو برای برند سیلین رونمایی شد.

ایران آرت: فیبی فیلو ، طراح برجسته انگلیسی که از سال 2008 به برند فرانسوی سلین ملحق شده است ، جدیدترین کلکسیون خود را که مربوط به لباس های آماده و حاضری برای بهار 2018 است در یک چادر بزرگ سپید شبیه ابر، مملو از نیمکت های چوبی فرش شده با پتوهای مسافرتی رنگارنگ که فضایی دلنشین و آرامش بخش را القاء می کرد، برگزار کرد. 

چیدمان صحنه طوری طراحی شده بود که محل قرار گرفتن حاضرین در چند سانتی متری راه روی عبور مدل ها باشند تا از فاصله ای بسیار نزدیک به تماشای این مجموعه زیبا بنشینند. 

مجله تایم که هر ساله ، 100 نفر از موثرترین و مطرح ترین چهره های سال را معرفی می کند، نام این هنرمند خلاق را در فهرست صد شخصیت تأثیرگذار سال 2014 قرار داده بود. او با الهام از ایده های سرخوشانه و آزاد اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 ، مجموعه ای بسیار خلاقانه و منحصر بفرد طراحی کرده است که حاضرین را در جایگاه خود میخکوب کرد. 

آیتم های موجود در این کلکسیون عبارتند از: دامن های پلیسه، کت و شلوار های گشاد خاکی رنگ با شانه های پهن ، کیف های چرمی بزرگ و کیف های دستی کوچک ، بارانی های چند لایه ، کفش های پاشنه تخم مرغی ( استایل دهه 80) ، پوتین های مشکی ساق بلند پاشنه مکعبی و نیم بوت های پنجه مربعی ( استایل دهه 90) و چکمه هایی با تزئیناتی شبیه سنجاق سینه بر روی انگشتان پا.

فیبی در مورد این مجموعه چنین می گوید: من میخواستم دیدگاهی مثبت داشته باشم و بر شادی و نیروی زندگی تمرکز کنم. احساسی چون برگزاری یک جشن و بزرگداشت عشق و خوشحالی. این فرایندی کاملاً شخصی است که او چگونه قادر است احساسات خود را مستقیماً به محصول تبدیل کند و با تلفیق کیفیت و زیبایی ، کلکسیونی بدون تاریخ انقضاء و تحسین برانگیز را طراحی و در معرض نمایش بگذارد. 

در ادامه شما را به تماشای این طرح های زیبا دعوت می کنیم تا با الهام از آنها پوششی متفاوت در بهار 2018 را تجربه کنید.

_MON0431

_MON0409

_MON0227

_MON0119

_MON0041

فشن شو مدلینگ فیبی فیلو سیلین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین