ببینید: زیباترین زن جهان با ۲۰ استایل باورنکردنی

ایران آرت: بلا حدید سوپرمدل آمریکایی ۲۳ ساله‌ای است که در سال ۲۰۱۶ لقب بهترین مدل سال و در سال ۲۰۱۹ عنوان زیباترین زن جهان را دریافت کرده است. او یکی از ۱۰ مدل پولدار دنیاست که با برندهای معروفی همچون دیور، ورساچه، بولگاری، نایکی، شنل، ژیوانشی و ... همکاری کرده است. تصویر او بارها روی مجله‌های معروف مد مثل Vogue و Harper’s Bazaar رفته است. 

به گزارش همشهری آنلاین، ایزابلا حدید معروف به بلا حدید از پدری فلسطینی و مادری هلندی که او هم سابقا مدل بوده، زاده شده است. خواهر بزرگ‌تر بلا، جی‌جی حدید هم به عنوان مدلی موفق در دنیای مد فعالیت می‌کند. 

استایل مورد علاقه این سوپرمدل تلفیق اسپرت با استایل روزمره است. او به پوشیدن لباس‌های مونوکروم (سرتاپا یکرنگ) علاقه دارد و مخصوصا در لباس‌های اسپرت این استایل را انتخاب می‌کند.

بلا حدید علاقه زیادی به کتانی‌های نایک دارد و از آنها در استایل روزمره خود استفاده می‌کند. او همچنین علاقه بسیاری به استفاده از شلوار جین دارد و اکثر وقت‌ها استایلش را با یک عینک آفتابی کامل می‌کند که یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل اوست. رنگ مورد علاقه بلا مشکی است و معمولا هم اکثر لباس‌هایش را مشکی انتخاب می‌کند ولی از بقیه رنگ‌ها هم استفاده می‌کند.

در اینجا چند عکس از استایل روزمره این سوپرمدل دنیای مد را می‌بینیم.

 

 

کد خبر: 48814
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-48814
مدل بلا حدید جیجی حدید
سایر گزارش های تصویری