کد خبر: 49628 A

جیجی حدید لباس‌هایش را اهدا کرد/ اقدام جالب مدل‌ها

جیجی حدید لباس‌هایش را اهدا کرد/ اقدام جالب مدل‌ها

تعدادی از زنان مشهور دنیای مد و هنر از جمله جی‌جی حدید و لیلی آلدریج، بعضی از لباس‌های خود را به خیریه اهدا کردند.

ایران آرت: جی جی حدید، مدل معروف، به عنوان عضوی از حراج خیریه‌ای که توسط مجله "ووگ بریتانیایی" سازماندهی شده است، بعضی از لباس‌هایش را به حراج می‌گذارد. عواید این حراج خیریه به اداره بهداشت و سلامت و همچنین به اتحادیه ملی پیشرفت افراد رنگین‌پوست ( ان ای ای سی پی) تعلق می‌گیرد.  

به گزارش ایران‌آرت، حراج "‌چنان که پوشیدیم" (The Way We Wore) روز سه‌شنبه ۹ ژوئن آغاز خواهد شد  وشامل لباس‌های ۲۳ مدل اهدا کننده خواهد بود. جی جی حدید، هلنا کریستین، جوان اسمالز، لیلی آلدریج، والوما السسر و کریستی تولینگتون برنز، از جمله اهداکنندگان هستند. 

به نقل از ایندیپندنت، تمامی این زنان لباس‌های ارزشمندی از کمد لباس خود را با همکاری تارنمای پخش اجناس تجملاتی "اچ ای دبلیو آی" (Hardlyeverwornit.com (HEWI به دو سازمان برای حراج اهدا کرده‌اند. 

این مدل ۲۴ ساله گفت:"من قدردان این موقعیت هستم که به این شکل می‌توانم کمک کنم و امیدوارم کسانی که این لباس‌‌ها نصیبشان می‌شود، واقعا از آن‌ها لذت ببرند، و البته بدانیم که این مشارکت به کسانی که با بیماری کویید ۱۹ دست به گریبانند، کمک خواهد کرد. 

او با اشاره به نامزدش، زین مالیک خواننده و آهنگساز، گفت:"زین و من عشق و بهترین آرزوهای خود را برای تک تک شما می‌فرستیم."

جی جی حدید در انتظار فرزند

"اسمالز" یک کیف جیوانجی را به این حراج اهدا کرده است. او گفت:"‌این کیف جیوانجی همه جا همسفر من بوده است، اندازه‌اش گول زننده است. خیلی چیزها در آن جا می‌شود. این کیف خاص‌ترین وسیله در کمد لباسم شد و از این جهت می‌خواستم که استراحتی به آن بدهم و به همین دلیل هم از آن به خوبی محافظت کرده‌ام."

بقیه موارد این حراج، لباس مشکی نشان تجاری پرادا از لیلی آلدریج و یک لباس از پویش "آگاه منحصر به فرد" (کانشس السکلوسی) از نشان تجاری "اچ اند ام" هدیه تورلینگتون برنز بودند.

08c9a49c537ad089a690f084b6ef3b7a

شارون ولتر فرگوسن، بنیانگذار اچ ای دبلیو آی، گفت:"هیچ شکی نیست که هفته‌های گذشته سختی‌هایی برای همه ما به همراه داشته است. اچ ای دبلیو آی مفتخر است که به همکاری با ووگ بریتانیا و گروهی از مدل‌ها می‌پردازد که کالاهای خاص خود را برای جمع‌آوری کمک مالی برای دو دلیل ارزشمند، هدیه می‌دهند. اولی خیریه اداره بهداشت و درمان و دومی اتحادیه ملی پیشرفت برای رنگین‌پوستان ( ان ای ای سی پی). لطفا به ما بپیوندید؛ کمک کنید، یک پوستر زیبا بخرید، هدیه بدهید."

حراج "چنان که پوشیدیم" ووگ بریتانیا و اچ ای دبلیو آی، در ساعت ۲ عصر روز سه شنبه ۹ ژوئن آغاز می شود.

مدل مانکن جی جی حدید لیلی آلدریج فشن اسمالز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین