کد خبر: 64888 A

زهرا امیر ابراهیمی، جشنواره فیلم کن، آزاده جعفریان

استایل زهرا امیر ابراهیمی در کن و نکته جالب توجه/ زر ایرانی، رهایی و ققنوس

استایل زهرا امیر ابراهیمی در کن و نکته جالب توجه/ زر ایرانی، رهایی و ققنوس

زر ایرانی نگاههای جهانی را به خود جلب کرده است.

ایران آرت: آزاده جعفریان: زهرا امیر ابراهیمی که این روزها قدم به فرش قرمز جشنواره فیلم بین المللی کن گذاشته سال‌ها در فرانسه زندگی کرده است.

او که با خاطره ای بد ایران را ترک کرد شاید خودش نیز چنین آینده ای را در تصور نداشت .

نخستین حضور امیرابراهیمی روی فرش قرمز کن با ظاهری متفاوت تر از همیشه بود و بسیار دیده شد و بازتاب وسیع داشت.

او پیرهن راه راه متشکل از نوارهای عمودی از برند Chloe@ به تن داشت .با توجه به پیشینه امیر ابراهیمی انتخاب این لباس نوعی حس آزادی و رهایی را تداعی می کرد که البته پرفورمانس های او نیز در القا این حس به مخاطب بی تاثیر نبود.

لباس ویژه این هنرمند ایرانی با گره هایی شبیه گره های فرش به هم تنیده شده بود و رنگ نوارها متشکل از سفید و زرد تا قهوه ای و طوسی و اخرایی را به نمایش می گذاشت .

امیر ابراهیمی از اکسسوری خاصی برای تزیین لباسش استفاده نکرده بود البته که نیازی هم نداشت زیرا لباس به تنهایی رسانه ای متحرک در تن هنرمند ایرانی بود .

چهره و مدل موهای وی به سادگی آراسته شده بودند تا آنچه بیشتر از همه مخاطب را به سوی خود جلب کند لباس خاصش باشد .

283325503_1169581330500139_1814179251916104526_n-768x768

زر با موهایی کوتاه و تیره رنگ با آرایشی طبیعی در این رویداد ظاهر شد .امیر ابراهیمی این روزها در صدر اخبار فضاهای مجازی است و نام ققنوس ایرانی را در اینستاگرام از آن خود کرده است . زیرا در آتشی که به پا شد ،نسوخت و ققنوس وار از این ورطه پرواز کرد و راه اصلی خود را یافت. باید دید گلشیفته فراهانی و ترانه علیدوستی دو زن دیگر ایرانی حاضر در بخش مسابقه کن چگونه در این آوردگاه جهانی دیده خواهند شد؟

 

آزاده جعفریان زهرا امیرابراهیمی زهرا امیر ابراهیمی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    جایزه گرفتنش سیاسیه
    برید موضوع سیاه فیلمی که بازی کرده رو ببینید
    برید پوستر فیلم رو ببینید.............

  • نیکا
    پاسخ

    واقعن لذت بردم . ممنونم خدا که جای حق نشستی و این بانوی مظلوم در مملکت غریب قدر دید و شاید قدری آرامش یافت

  • روز
    پاسخ

    زر جان نوش جانت ، مایه افتخار زنان ایران شدی. درود به این صبوری و بردباری

  • سعید
    پاسخ

    آفرین بر تو آفرین بر پدر و مادر تو که چنین افتخاری رو برای مردم ایران تربیت دادن. واقعان شایسته ی توست این مقام .از خدا میخوام که کسانی که با تو و با آبروی تو بازی کردن رو بزمین بزنه .که باهات بد کردن اما تو بخشیدی .آفرین به تو و مبارکت باشه این جایزه و مقامت.....

  • ستاره
    پاسخ

    اینهمه مشکلات تو کشورهای دیگه پیش میاد مثلا ۳۰۰۰ بار تجاوز پدر به دختر و کارگردان ابلهی ندارن که فیلمشونو بسازه ولی کارگردان وتهیه کنندهء ایرانی فقط میتونه احمق باشه که مشکلات ایران رو اینقدر بزرگ بهصورت فیلم سینمای جلوه بده تابلوئه که سیاسی بوده و بس

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>او ققنوس وار نیست. این جایزه به سبب بازی به وی تعلق نگرفته بلکه به سبب سیاه نمایی این فیلم از ایران این جایزه را برایش در نطر گرفته اند .فقط قصد بهره برداری سیاسی داشته اند .اگر زهرا در فیلمی به نفع کشورش بازی می‌کرد. آنچنان می‌کوشیدند و هزاران ایراد از بازیش می‌گرفتند که بیا وببین. زهرا رها نیست آواتار خود را به دست کسانی داده که برای لگدکوب سرزمینش از او سواری می‌گیرند. اوققنوس وار نیست.</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین