کد خبر: 68131 A

معماری| معماری مدرن| آسمان خراش

ببینید: آسمان‌خراش منحنی هوای همسایه‌ها را دارد! | معماری فوق‌العاده آسمان‌خراش منحنی

ببینید: آسمان‌خراش منحنی هوای همسایه‌ها را دارد! | معماری فوق‌العاده آسمان‌خراش منحنی

این آسمان‌خراش بی نظیر و عجیب، مانع دریافت نور طبیعی توسط ساختمان‌های مجاور و همسایه و دیگر نماها نمی‌شود.

ایران آرت: آسمان خراش منحنی شرکت  MAD Architect دارای نوعی طراحی رادیکال است که ما از این شرکت انتظار داشتیم، زیرا با بالا آمدن، آسمانخراش به طرز چشمگیری دچار پیچش می شود.

به گزارش تکناک، MAD می‌گوید این چیزی فراتر از یک انتخاب سبک است و به این معنی است که این سازه مانع دریافت نور طبیعی توسط ساختمان‌های مجاور و همسایه و دیگر نماها نمی‌شود.

آسمان خراش منحنی Qondesa می خواهد اولین پروژه MAD در آمریکای جنوبی تا به امروز باشد. این پروژه در کویتو اکوادور، قرار است آغاز شود.

این منطقه در حال حاضر توسعه قابل توجهی یافته است و برج های برجسته ای مانند Iqon BIG و Carlos Zapata Studio’s Unique در آن قرار دارد. هر سه پروژه توسط Uribe Schwarzkopf توسعه داده شده اند.

آسمان خراش منحنی شرکت  MAD Architect دارای نوعی طراحی رادیکال است که ما از این شرکت انتظار داشتیم، زیرا با بالا آمدن، آسمانخراش به طرز چشمگیری دچار پیچش می شود.

ما هنوز در مورد ارتفاع دقیق Qondesa صحبتی نداریم، اما MAD می گوید که این بلندترین آسمان خراش در شهر خواهد بود، بنابراین قطعاً از Iqon که در حال حاضر بلندترین شهر با ارتفاع 130 متر است، پیشی خواهد گرفت.

نمای سنگی این آسمان‌خراش، اشاره‌ای به شهر قدیمی کویتو است، جایی که بسیاری از ساختمان‌های تاریخی با سنگ‌های آتشفشانی محلی ساخته شده‌اند.

تعبیه یک باغ بر روی پشت‌بام

حداقل با قضاوت از روی رندرها، شکل انحنای ساختمان به نظر می رسد که آسمان خراش منحنی هنوز مقداری نور را مسدود می کند، اما مطمئناً نسبت به یک آسمانخراش مستطیلی استاندارد پیشرفت کرده است. این ساختمان همچنین دارای گلدان های نصب شده در بالکن ها و یک باغ روی پشت بام است.

MAD توضیح داد: نمای بیرونی آسمان خراش منحنی Qondesa در حالی که از زمین به سمت آسمان امتداد می یابد شبیه درختان انگور پیچشی است که در اطراف ساختمان تابیده می شوند تا در بالای آن حالت مخروطی پیدا کنند و سبزه هایی را که در سراسر بالکن های ساختمان شکل می دهند را ایجاد کند. علاوه بر این، شکل بیرونی آسمان خراش منحنی Qondesa طوری طراحی شده است که نور طبیعی و چشم‌انداز ساختمان‌های اطراف را مسدود نکند.

این ساختمان یک طرح سبز است که از آپارتمان‌هایی با مقیاس شهری تشکیل شده است. این آسمان خراش به راحتی از طریق ایستگاه مترو ایناکیتو به مقاصد اصلی کویتو متصل می‌شود تا یک مقصد مسکونی ایده‌آل برای ساکنان شهر کویتو ارائه کند.

آسمان خراش منحنی شرکت  MAD Architect دارای نوعی طراحی رادیکال است که ما از این شرکت انتظار داشتیم، زیرا با بالا آمدن، آسمانخراش به طرز چشمگیری دچار پیچش می شود.

آسمان خراش منحنی شرکت  MAD Architect دارای نوعی طراحی رادیکال است که ما از این شرکت انتظار داشتیم، زیرا با بالا آمدن، آسمانخراش به طرز چشمگیری دچار پیچش می شود.

همچنین روبروی پارک لا کارولینا، یک فضای سبز فعال به مساحت ۶۷ هکتار (۱۶۷ جریب) در قلب شهر قرار دارد که همه عناصر مسکونی، تجاری و تفریحی را به هم متصل می کند.

با امکانات رفاهی و مناطق مشترک متعدد، Qondesa امکان جدیدی را برای یک جامعه عمودی که در آن ساکنان نقش اساسی در پویایی ساختمان ایفا می کنند، فراهم می کند.

 

معماری آسمان خراش معماری مدرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین