کد خبر: 55332 A

فیلم‌های جانی دپ از نتفلیکس حذف شد؟

فیلم‌های جانی دپ از نتفلیکس حذف شد؟

پس از حذف جانی دپ از دو فیلم "جانوران شگفت‌انگیز" و "دزدان دریایی کارائیب"، هواداران این بازیگر معتقدند نتفلیکس نیز علیه او اقداماتی انجام داده است.

ایران آرت: پس از آنکه یکی از کاربران توییتر ادعا کرد که نت‌فلیکس تمامی فیلم‌های "جانی دپ" را از سرویس استریم خود حذف کرده، بعضی از هواداران این بازیگر مطرود در هالیوود اعلام کردند که این شبکه را تحریم می‌کنند. در پی ایجاد مشکلات حقوقی میان دپ و همسر سابقش "امبر هرد"، بعضی از هواداران بازیگر به این باور رسیدند که نت‌فلیکس برای همسو شدن با دیگر استودیوها تمامی فیلم‌های دپ را حذف کرده است.

اما آیا نت‌فلیکس واقعاً فیلم‌های دپ را حذف کرده؟ دسامبر ۲۰۲۰ بعضی از هواداران دپ در آمریکا متوجه شدند که بیشتر فیلم‌های این بازیگر در نت‌فلیکس در دسترس نیست و تنها انیمیشن "رنگو" (Rango) از او باقی مانده. با این حال، نباید فراموش کرد که نت‌فلیکس برای پخش فیلم‌ها در مدتی معین با کمپانی‌های مختلف قرارداد امضاء می‌کند و وقتی این قراردادها به پایان برسد فیلم حذف خواهد شد.

به گزارش 30نما با غیرقابل‌دسترسی شدن ناگهانی فیلم‌های دپ در نت‌فلیکس، منطقی است که بعضی هواداران کمی به شبکه بدبین شوند. یکی از کاربران نت‌فلیکس در آرژانتین ادعا می‌کند که به دیگر فیلم‌های دپ در این شبکه دسترسی دارد، اما به نظر می‌رسد که در ایالات متحده کاربران امکان دیدن آثار دپ را در نت‌فلیکس ندارند. چندگانه‌ی "دزدان دریایی کارائیب" (Pirates of the Caribbean) که شاید محبوب‌ترین اثر دپ باشد، یکی از عناوین انحصاری دیزنی است که تنها از طریق دیزنی+ در دسترس قرار گرفته.

هواداران دپ معتقدند که اتهامات بدرفتاری جسمانی که از سوی هرد مطرح شده، نه تنها به شغل دپ لطمه وارد کرده، بلکه سبب شده که شبکه‌های استریم ویدیویی نظیر نت‌فلیکس از پخش فیلم‌های او صرف نظر کنند. اما به نظر می‌رسد که این ادعا صحت ندارد چرا که فیلم‌های او در کشورهای دیگر بر روی نت‌فلیکس قرار دارد.

دپ پس از شکست در پرونده‌ شکایت از نشریه‌ی "سان" که او را "ضارب همسر" خوانده بود، به درخواست برادران وارنر از چندگانه‌ی "جانوران شگفت‌انگیز" (Fantastic Beasts) جدا شد و جای خود را به "مدس میکلسن" داد.

 

جانی دپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین