کد خبر: 59470 A

از تک آهنگ جدید گلزار تا حضور رضا یزدانی در میدان سرخ

از تک آهنگ جدید گلزار تا حضور رضا یزدانی در میدان سرخ

محمدرضا گلزار سوپراستار سینما از انتشار تک آهنگ جدید خود خبر داد و در عوض، رضا یزدانی ستاره موسیقی پاپ راک قرار است در یک فیلم سینمایی جدید ایفای نقش کند.

ایران آرت: محمدرضا گلزار  به دنیای موسیقی بازگشت. این ستاره سینما در صفحه اینستاگرام خود خبر پخش آهنگ جدیدش را با نام "جونم" منتشر کرد. این آهنگ قرار است از امروز، در سایت‌های پخش موسیقی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

به گزارش همشهری، گلزار که حضورش در سریال "گیسو" و اجرایش در برنامه "هفت‌خان" او را وارد حواشی خواسته و ناخواسته‌ای کرده، بدون شک در موسیقی نیز نباید منتظر واکنش‌های سراسر مثبتی باشد. آخرین اجرای نوازندگی و خوانندگی گلزار انتقادات و حواشی بسیاری در مورد چرایی برگزاری کنسرت توسط این بازیگر را به‌دنبال داشت. گلزار طرفداران پروپاقرصی دارد که بدون شک انتشار آهنگ جدیدش برای آنها می‌تواند مهم‌ترین خبر امروز باشد.

ایستاده در میدان سرخ

https://shenonews.com/wp-content/uploads/2021/06/WhatsApp-Image-2021-06-28-at-4.18.25-PM.jpeg

رضا یزدانی، خواننده محبوب و جوان کشور که چندسالی است به عرصه بازیگری هم وارد شده و بازی در چند فیلم سینمایی را در کارنامه خود دارد، پوستر سریال جدید خود با نام "میدان سرخ" را استوری کرد.

او با ظاهر و گریم متفاوتی در این سریال ایفای نقش کرده است و قرار است این سریال شبکه خانگی به‌زودی از پلتفرم فیلیمو پخش شود.

 

محمدرضا گلزار رضا یزدانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین