کد خبر: 59562 A

نمایش مد تک نفره لیدی گاگا در شهر عشق/ پاریس مبهوت خوش‌پوشی خانم ستاره

نمایش مد تک نفره لیدی گاگا در شهر عشق/ پاریس مبهوت خوش‌پوشی خانم ستاره

نمایش یک نفره لیدی گاگا روی پله‌های هتل پلازا قبل از آنکه هفته مد پاریس در شهر عشق شروع شود حال و هوای خوش‌پوشی اروپایی را به نیویورک آورد.

ایران آرت: لیدی گاگا بی‌توجه به گرمای هوای این روزهای نیویورک درحالی‌که پیراهنی از مجموعه بهار و تابستان ۲۰۲۱ الکساندر مک کوئین به تن داشت برای هوادارانش دست تکان داد. او این پیراهن را با کفشی از جیمی چو و عینکی گربه‌ای که حال و هوایی قرن بیستمی داشت هماهنگ کرده بود.

لیدی گاگا مدل مو، کفش و عینکش را تغییر نداد و همین باعث شد پیراهن‌هایی که پوشید چشمگیرتر به نظر بیایند.

به نقل از ایندیپندنت، در همان روز گاگا یک چهره دیگر را هم به نمایش گذاشت. پیراهن صورتی خال‌خالی از الساندرا ریچ که با کفش‌های سفید نوک‌تیز و پاشنه‌دار، کیف‌دستی چرم سفید از فندی و گوشواره‌های قلبی شکل از ویوین وستوود هماهنگ شده بود.

 لیدی گاگا موهایش را به سبک دهه ۶۰ قرن بیستم بالا برده و با مدلی کمی پوش‌داده شده و حجیم درست کرده بود. چیزی که شاید الهام گرفته‌شده از فیلم خانه گوچی و مدل موها و لباس‌های افسانه‌ای باشد که در ایتالیای آن روزها رواج داشت.

لیدی گاگا

سومین پوشش لیدی گاگا یک پیراهن سیاه‌وسفید میدی با آستین‌های پف‌دار از جوزپه دی مورابیتو بود که با همان کفش‌های پاشنه‌دار مشکی جیمی چو و یک کیف مکعبی شکل از نشان تجاری کراس ست شده بود. این خوانده بار دیگر موهایش را به شیوه‌ای نسبتاً حجیم بالا برده بود و گوشواره‌های آویزی مروارید به گوش انداخته بود.

لیدی گاگا

گاگا پیش از آمدن به نیویورک، سفرش به شهر زادگاهش را در اینستاگرام با انتشار عکسی از خود در هواپیمای شخصی با لباسی صورتی که نقش و نگاری از توت‌فرنگی‌های پروانه‌ای شکل داشت به همراه یک کلاه با همان طرح و گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ اعلام کرده و نوشته بود: "کسی گفت نیویورک؟... در ضمن چطور هنوز از این کلاه‌ها می‌پوشند؟"

لیدی گاگا

 اگرچند سال قبل بود ممکن بود لیدی گاگا همین کلاه صورتی را سرش بگذارد و برای دیدن هفته مد پاریس به فرانسه برود اما حالا بعد از یک سال سروکله زدن با "خانه گوچی" همه منتظرند ببینند این ستاره غیرقابل‌پیش‌بینی در مراسم فرش قرمز این فیلم چطور ظاهر خواهد شد.

 

لیدی گاگا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین