کد خبر: 58949 A

روایت جالب بازیگر فرندز از همخوانی با لیدی گاگا

روایت جالب بازیگر فرندز از همخوانی با لیدی گاگا

لیسا کودرو اعتراف کرد که برای اجرای ترانه "گربه بدبو" با همراهی لیدی گاگا، کوردهای آن را گوگل کرده است.

ایران آرت: لیسا کودرو و لیدی گاگا در ویژه برنامه دیدار مجدد عوامل و بازیگران سریال "دوستان" (Friends: The Reunion) ترانه "گربه بدبو" (Smelly Cat) را خواندند. شش بازیگر سریال گرد هم آمده بودند تا بعضی از لحظات آن سیت‌کام را به یاد آورند. در بخشی از این ویژه برنامه گاگا در کنار کودرو نشست و ترانه را اجرا کرد.

کودرو در مصاحبه با "الن" فاش کرده است که برای این اجرا "واقعاً مضطرب" بوده و باید این ترانه را دوباره یاد می‌گرفته است. او توضیح می‌دهد: "گیتارم را تنظیم کردم و سپس متوجه شدم که کوردهایش را نمی‌دانم، اما گوگلش کردم. همه کوردهای "گربه بدبو" در دسترس بودند. برا ارسال این کوردها از دنیا سپاسگزارم. این بود که یادشان گرفتم و بعد صدایم گرفت و من مضطرب شدم."

به گزارش 30نما، کودرو هفته گذشته فاش کرده بود که پراحساس‌ترین لحظه ویژه برنامه میان "کورتنی کاکس" و "مت له‌بلانک" شکل گرفته است. او در مصاحبه با "ای!" می‌گوید: "کورتنی از راه رسید و اشک از گونه‌هایش جاری شد و من دستمالی برداشتم [تا به او بدهم.] له‌بلانک [دستمال] را گرفت چون او داشت برای ما ماجرایی را تعریف می‌کرد و نمی‌خواست یک لحظه مکث کند و شروع کرد به خشک کردن چشم‌های [کورتنی]، بی‌اختیار. ما چنین آدم‌هایی هستیم."

 

لیدی گاگا سریال فرندز لیسا کودرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین