کد خبر: 64108 A

آهنگی که با فیلم بتمن دوباره پرفروش شد/ رکورد ۱۲۰۰ درصدی

آهنگی که با فیلم بتمن دوباره پرفروش شد/ رکورد ۱۲۰۰ درصدی

​پخش اثری از نیروانا در فیلم بتمن باعث افزایش ۱۲۰۰ درصدی فروش این قطعه موسیقی شد.​​

ایران آرت: ترانه «چیزی در راه» نیروانا که در یکی از صحنه‌های «بتمن» پخش می‌شود، پس از اکران فیلم با رشد ۱۲۰۰ درصدی در پلتفرم اسپاتیفای مواجه شده است. نسخه ریمیکس این آهنگ در تریلر اول فیلم که آگست سال ۲۰۲۰ پخش شد روی صحنه‌ای که «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» در محل ارتکاب یک توسط «ریدلر» با بازی «پل دینو» حاضر شده، شنیده شده بود. 

«چیزی در راه» در فیلم دو مرتبه پخش می‌شود. «چارت دیتا» گزارش داه است که این آهنگ از ۴ مارس با رشد ۱۲۰۰ درصدی در اسپاتیفای مواجه شده است.

مت ریوز نویسنده و کارگردان فیلم پیش‌تر در مصاحبه با «امپایر» گفته بود: «وقتی می‌نویسم، به موسیقی گوش می‌کنم، و وقتی داشتم بخش اول را می‌نوشتم، آهنگ «چیزی در راه» نیروانا را پخش کردم. آنجا بود که به ذهنم خطور کرد به جای خلق یک نسخه عیاش «بروس وین» که پیش‌تر دیده بودیم، نسخه دیگری وجود دارد که تراژدی بزرگی تجربه کرده و منزوی شده است. این بود که ارتباطی میان فیلم «آخرین روزها» (Last Days) «گاس ون سنت» و ایده این نسخه خیالی «کرت کوبین» در نوعی کاخ رو به تباهی یافتم.»

 

بتمن

به گزارش ۳۰نما، پتینسون نیز در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» گفته بود که برای بازی در این فیلم از «کرت کوبین» و «مایکل کارلئونه» با بازی «ال پاچینو» در فیلم «پدرخوانده» (The Godfather) الهام گرفته است: «در یکی از اولین ملاقات‌هایمان، مت [ریوز] گفت که «کرت کوبین» یکی از پایه‌های اصلی شخصیت است. فقط همین گفته باعث شد چیزی در ذهنم شکل بگیرد. این نوع عذاب بر خود تحمیل شده خصوصیتی دارد که من همیشه جذاب می‌یابمش و او وارث حیاتی است که شما تردید دارید می‌خواهیدش اما از طرفی به نظر می‌رسد که نمی‌توانید از دستش بدهید. به یاد می‌آورم که در مورد «مایکل کارلئونه» هم بسیار حرف زدیم.»

این فیلم که در افتتاحیه داخلی ۱۲۸.۵ میلیون دلار و در سراسر دنیا بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروخته است.

 

بتمن نیروانا رابرت پتینسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین