کد خبر: 64743 A

کامیلا کابیو ، رئال مادرید، لیورپول، یوفا، پپسی ، فینال لیگ قهرمانان اروپا

کامیلا کابیو در فینال رئال مادرید لیورپول می خواند/ پپسی، یوفا و کنسرت 80 هزار نفری در 200 کشور

کامیلا کابیو در فینال رئال مادرید لیورپول می خواند/ پپسی، یوفا و کنسرت 80 هزار نفری در 200 کشور

کامیلا کابیو (Camila Cabello) خواننده کوبایی-آمریکایی در مراسم افتتاحیه فینال لیگ قهرمانان اروپا به تاریخ 28 می (May) که محل آن اِستاد دُ فرانس (Stade De France) (شمال شهر پاریس ) است ، اجرا می‌کند.

ایران آرت: هستی امیری : کامیلا کابیو (Camila Cabello)  خواننده کوبایی-آمریکایی در مراسم افتتاحیه فینال لیگ قهرمانان اروپا به تاریخ 28 می (May) که محل آن اِستاد دُ فرانس (Stade De France)  (شمال شهر پاریس ) است ، اجرا می‌کند. این فینال بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول است.

این خواننده کوبایی با گروه فیفث هارمونی (Fifth Harmony)  به شهرت رسید. او پس از ترک این گروه با انتشار تک آهنگ پر فروشش به نام "هاوانا" (Havana)  به طور سولو (solo) جایگاه خود را در موسیقی پیدا کرد: «من بسیار خوشحالم که بر روی استیج فینال لیگ قهرمانان اروپا اجرا کنم تا یک اجرا بسیار خاص داشته باشم و سورپرایز های زیادی برایتان دارم. »

کامیلا کابیو

او یک اجرا حدودا پانزده دقیقه ای در این استادیوم که بین سال های 1995 تا 1998 توسط معماران: میکل مکاری (Michel Macary) ، آیمِریک زوبلِنا (Aymeric Zublena) ، میکل رِگِمبال (Michel Regembal) و همچنین کلود کُنستانتینی (Claude Constantini) ساخته شدند خواهد داشت.

این استادیوم  338 81, نفر ظرفیت دارد و به عنوان استادیوم برای بازی های فوتبال، راگبی و همچنین اجرای کنسرت ها استفاده می شود.

برای اعلام کردن این خبر، پپسی (شریک لیگ قهرمانان از سال 2015) یک ویدیو کوتاه منتشر کرد. در این ویدیو میتوان دید دکوری که کابیو برای اجرایش انتخاب کرده، از کارناوال واهاکا   (Oaxaca)در مکزیکو الهام گرفته است.

گای-لورنت اِپشتاین (Guy-Laurent Epstein) ، مدیر بازرگانی یوفا در این باره گفته است:

کامیلا کابیو

«ما بسیار خرسندیم که با شریک همیشگی خود "پپسی" برای یک افتتاحیه عالی در لیگ قهرمانان 2022 فینال یوفا همکاری کنیم. این مراسم همیشه راه ارتباطی بین دنیای ورزش و موسیقی هستند – چیزیست که طرفداران دوست دارند- و پپسی شریک عالی برای  محقق کردن این راه است. ما می دانیم کامیلا کابیو یکی از مورد علاقه ترین سرگرم کنندگان در دنیا هست و او به ما کمک می کند با ارائه منظره ای که طرفداران فوتبال هرگزفراموش نخواهند کرد، شور و شوق هوادارانمان را در اجرای مراسم افتتاحیه مهیا کنیم. »

مراسم فینال امسال در بیش از 200 کشور پخش مستقیم خواهد داشت.

 

رئال مادرید کامیلا کابلو لیورپول کامیلا کابیو پپسی یوفا فینال لیگ قهرمانان اروپا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین