کد خبر: 65265 A

نانسی عجرم، عربستان

کنسرت نانسی عجرم در عربستان

کنسرت نانسی عجرم در عربستان

نانسی عجرم، خواننده مشهور لبنانی در مراسم افتتاحیه مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در عربستان سعودی روی صحنه خواهد رفت.

ایران آرت: نام گروه موسیقی «بلک آید پیز» The Black Eyed Peas و نانسی عجرم در میان هنرمندانی دیده می‌شود که قرار است در رویداد ورزشی «گیمرز ایت» (Gamers8) در عربستان سعودی اجرا داشته باشند.

«بلک آید پیز» یک گروه موسیقی آمریکایی در سبک‌های هیپ‌هاپ، رپ، و پاپ است که توانسته است به موفقیت بی‌نظیری در بین دیگر گروه‌های هیپ‌هاپ  دست یابد.

به گزارش العربیه انگلیسی، مسئولان برگزاری مسابقات «گیمرز ایت» اعلام کردند که چهره‌های سرشناس عرصه موسیقی در فهرست نوازندگانی قرار دارند که ماه آینده در جریان برگزاری این رویداد ورزشی در ریاض اجرا خواهند داشت. نام چهره‌هایی چون عمرو دیاب، جی بالوین، سالواتوره گاناچی، سباستین اینگرسو، مارشملو، اکسول، لیل پمپ، دی جی اسنیک، راس، آلن واکر، و بسیاری دیگر از هنرمندان موسیقی نیز در فهرست اجرا در این رویداد هشت هفته‌ای قرار گرفته است.

به نقل از ایندیپندنت، مسابقات «گیمرز ایت» از روز ۱۴ ژوئیه در یک مکان ویژه این بازی‌ها در بلوار ریاض، با اجراهای مختلف هنرمندان همراه خواهد بود.

برگزارکنندگان در بیانیه‌ مطبوعاتی خود اضافه کردند که هنرمندان بیشتری به مسابقات ورزشی عربستان سعودی می‌پیوندند و نام آن‌ها به تدریج اعلام می‌شود. به گفته آنان، بیش از هزار فعالیت تفریحی دیگر، از جمله نمایش‌های کمدی، رقص، و شعبده‌بازی در کنار این مسابقات برگزار می‌شود. 

پیش از این خوانندگان مشهوری نظیر جاستین بیبر و ماریا کری در عربستان کنسرت برگزار کرده‌اند.

نانسی عجرم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین