کد خبر: 65312 A

رضا یزدانی

رضا یزدانی ترانه انگلیسی خواند/ انتشار آلبوم Train To the Sea

رضا یزدانی ترانه انگلیسی خواند/ انتشار آلبوم Train To the Sea

این آلبوم شامل سه ترانه؛ Train To the Sea (قطاری به سوی دریا)، Abandoned (رها شده) و You've Rafted Me (من را به دنبال خودت کشاندی) است

ایران آرت: آلبوم ep قطاری به سوی دریا (Train To the Sea) با صدای رضا یزدانی خواننده سبک راک و پاپ راک به صورت دیجیتال منتشر شد. (EP مخفف Extended Play از لحاظ تعداد آهنگ، چیزی بین آلبوم  -LP - و تک آهنگ - single - است. EP از چندین آهنگ تشکیل می شود که تعدادشان برای انتشار در قالب یک آلبوم LP کم است.)

این آلبوم شامل سه ترانه؛ Train To the Sea (قطاری به سوی دریا)، Abandoned (رها شده) و You've Rafted Me (من را به دنبال خودت کشاندی) است، ترانه‌های این آلبوم را حسن علیشیری و مصطفی اسانلو سروده‌اند، ملودی‌های را رضا یزدانی ساخته و تنظیم‌ قطعات به عهده‌ میلاد عدل بوده است، تهیه‌کننده آلبوم قطاری به سوی دریا نیز علی اوجی است. دو قطعه از ترانه‌های این آلبوم به زبان فارسی و یک قطعه به زبان انگلیسی است.

ترانه‌های این آثار از کتاب اقیانوس‌های یاغی نوشته‌ یان اوربینا الهام گرفته است.

رضا یزدانی درباره انتشار آلبوم قطاری به سوی دریا بیان کره است: «تصمیم داشتیم این آلبوم رو زودتر و قبل از کنسرت ۲۰ تیر تهران منتشر کنیم تا بتوانیم ترانه‌ها را اجرا کنیم منتهی به خاطر طولانی شدن مراحل ضبط، میکس و مسترینگ، مجوز، کاور ترک‌ها و... انتشار زودتر میسر نشد، به امید خدا در کنسرت‌های آینده اجرایشان می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، کنسرت این خواننده دوشنبه (۲۰ تیرماه) در سانس‌های ۱۸ و ۲۲ در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد و بهای آن ۱۵۰ تا ۴۲۵ هزار تومان اعلام شده است. همچنین وی ۲۷ آگوست (پنجم شهریورماه) کنسرتی را در تورنتو کانادا برگزار می‌کند.

اخیرا ویدیوکلیپ ترانه بی‌هوا، قطعه‌های دلتنگی تهران و برادر از این خواننده منتشر شده است.

 

رضا یزدانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین