کد خبر: 65420 A

رامین جوادی، بازی تاج و تخت

ویدئو: اجرای فوق‌العاده شنیدنی موسیقی «بازی تاج و تخت» توسط رامین جوادی

ویدئو: اجرای فوق‌العاده شنیدنی موسیقی «بازی تاج و تخت» توسط رامین جوادی

امروز تولد یکی از آهنگسازان ایرانی است که اگرچه در ایران کار نمی کند، اما برای ما بسیار شناخته‌شده است.

ایران آرت: رامین جوادی زاده۱۹۷۴ در دویسبورگ، آلمان غربی، آهنگساز موسیقی متن فیلم و تلویزیون است. پدر او ایرانی و مادرش آلمانی است. او در آمریکا به تحصیل در رشته موسیقی پرداخت و بعد از پایان تحصیلات، شروع به نوازندگی در یک گروه موسیقی در بوستون کرد و پس‌از آن با هانس زیمر مشغول به کار شد.

رامین جوادی زاده۱۹۷۴ در دویسبورگ، آلمان غربی، آهنگساز موسیقی متن فیلم و تلویزیون است. پدر او ایرانی و مادرش آلمانی است. او در آمریکا به تحصیل در رشته موسیقی پرداخت و بعد از پایان تحصیلات، شروع به نوازندگی در یک گروه موسیقی در بوستون کرد و پس‌از آن با هانس زیمر مشغول به کار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، جوادی بیشتر به خاطر دریافت جایزه گرمی بهترین موسیقی متن برای فیلم مرد آهنین (۲۰۰۸) مارول و ساخت سریال تلویزیونی محبوب اچ‌بی‌او تحت عنوان بازی تاج و تخت مشهور شده‌است. از دیگر کارهای مشهور او می‌توان فیلم سینمایی وارکرفت و سریال‌های تلویزیونی همچون فرار از زندان و وست‌ورلد را نام برد. جدیدترین پروژه‌های رامین جوادی نیز سریال‌ خاندان اژدها و فیلم سینمایی جاودانگان است. به مناسبت تولد او اجرای موسیقی متن سریال تاج و تخت را ببینید:

 

 

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین