کد خبر: 65468 A

محمد معتمدی، کنسرت

گلریزان ۶ میلیارد تومانی در کنسرت محمد معتمدی

گلریزان ۶ میلیارد تومانی در کنسرت محمد معتمدی

خیران شرکت‌کننده در این برنامه ۲ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان وجه نقد و چهار میلیارد تومان برای ساخت مکانی به منظور اشتغال زندانیان کمک کردند.

ایران آرت: کنسرت محمد معتمدی یکشنبه شب با هدف جمع‌آوری کمک‌های ملی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و حمایت از خانواده‌های زندانیان در تالار شهر کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیش از اجرای این برنامه که با استقبال جمعی از مسوولان، خیران، هنرمندان و ورزشکاران کاشان در تالار این شهر همراه بود معتمدی بزرگترین افتخار خود را شهروند این خطه بودن عنوان کرد.

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان ویژه کنسرت گلریزان معتمدی بود.

خیران شرکت‌کننده در این برنامه که در قالب همایش سحاب رحمت برگزار شد ۲ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان وجه نقد و چهار میلیارد تومان برای ساخت مکانی به منظور اشتغال زندانیان کمک کردند.

محمد معتمدی متولد ۱۳۵۷ در شهر کاشان، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی از دانشکده صدا و سیما است، وی فراگیری آواز و همچنین ساز نِی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ آغاز به فراگیری شیوه آواز سیدحسین طاهرزاده نزد حمیدرضا نوربخش کرد. معتمدی همچنین به سبب علاقه‌ای که به مکتب آواز اصفهان داشت، همزمان به تمرین و الگوبرداری از آواز اساتیدی همچون تاج اصفهانی و ادیب خوانساری پرداخت و در این مسیر از راهنمایی اساتیدی همچون مرحوم حسین عمومی و علی‌اصغر شاه‌زیدی بهره برد.

معتمدی تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه خورشید (مجید درخشانی)، همنوازان شیدا (مرحوم محمدرضا لطفی)، ارکستر ملی ایران (فرهاد فخرالدینی)، هم آوایان (حسین علیزاده) و گروه ادیب (که خود وی پایه‌گذار آن است) اشاره کرد. معتمدی سال ۲۰۱۳ میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به عنوان خواننده برگزیده سال انتخاب شده و جایزه فرانس موزیک ۲۰۱۳ را دریافت کرد.

 

محمد معتمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین