کد خبر: 65654 A

امین الله رشیدی، موسیقی ایرانی، خواننده پیشکسوت

ویدئو: آواز خواندن امین‌الله رشیدی ۹۷ ساله در بستر بیماری

ویدئو: آواز خواندن امین‌الله رشیدی ۹۷ ساله در بستر بیماری

روشنک رشیدی، برادرزاده امین‌الله ویدیویی ارسال کرده که حکایت از بهبود وضعیت جسمانی این هنرمند موسیقی و حافظه بالای او در ۹۷ سالگی دارد.

ایران آرت: امین الله رشیدی ـ آهنگساز و خواننده پیشکسوت ـ که چند روزی است به علت ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شده است، اکنون در وضعیت جسمانی بهتری قرار دارد و احتمالا به زودی از بیمارستان به منزل منتقل شود.

روشنک رشیدی، برادرزاده این پیشکسوت موسیقی ویدیویی ارسال کرده که حکایت از بهبود وضعیت جسمانی این هنرمند موسیقی و حافظه بالای او در ۹۷ سالگی دارد. 

در ویدیوی پیش‌رو کادر درمان یکی از آثار رشیدی را پلی کرده‌اند و امین‌الله رشیدی با وجود اینکه اکنون در دهه ۹۰ زندگی خود به سر می‌برد، همچنان حافظه خود را حفظ کرده و زمانی که قطعه «دریا» پخش می‌شود همخوانی با آن را آغاز می‌کند و البته که صدای او همچنان شنیدنی است.

روشنک رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: من از خانه موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ گله‌مند هستم؛ چراکه هیچ احوال‌پرسی از عمویم نداشتند و یک تماس تلفنی هم نگرفتند. گرچه که اگر «تتلو» در ترکیه یک عطسه هم بکند رسانه‌های داخلی به سرعت واکنش نشان می‌دهند. 

جان جهان، افسانه، گل افشان، جلوه عشق و اشک سپیده از جمله آثار مشهور این هنرمند هستند. 

 

 

امین الله رشیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین