کد خبر: 66165 A

بی تی اس، کنسرت

کنسرت ۱۰۰ هزار نفری ستاره‌های پاپ در راه است

کنسرت ۱۰۰ هزار نفری ستاره‌های پاپ در راه است

این کنسرت موسیقی بزرگ قرار است امروز (شنبه ۱۵ اکتبر) در شهر بندری بوسان کره جنوبی برگزار شود

ایران آرت: گروه موسیسقی معروف «BTS» برای حمایت از میزبانی کشور کره جنوبی از اکسپوی جهانی ۲۰۲۳، کنسرت رایگان برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، این کنسرت موسیقی قرار است امروز (شنبه ۱۵ اکتبر) در شهر بندری بوسان کره جنوبی برگزار شود و پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰۰ هزار مخاطب علاقه‌مند را به استادیوم محل برگزاری و منطقه طراحی شده برای این کنسرت بکشاند.

دولت کره جنوبی در تلاش است از شهرت جهانی این گروه موسیقی پاپ کُره‌ای استفاده کند و پیش از این آنها را به عنوان سفیر کسب میزبانی اکسپو جهانی سال ۲۰۳۰ برای این کشور انتخاب و معرفی کرده است.

در حالی که «جین» بزرگترین عضو گروه موسیقی «BTS» که سال آینده ۳۰ ساله می‌شود و باید به خدمت سربازی اجباری برود، وزیر دفاع کره جنوبی اعلام کرده اعضای این گروه در حین انجام خدمت سربازی نیز می‌توانند در کشورهای خارجی کنسرت اجرا کنند.

کشورهای کره جنوبی، ایتالیا، اوکراین و عربستان سعودی برای میزبانی اکسپو ۲۰۲۳ اعلام آمادگی کرده‌اند و میزبان نهایی این رویداد جهانی و بزرگ قرار است سال آینده مشخص شود.

گروه موسیقی «BTS» در سال ۲۰۱۳ اولین آلبوم خود را منتشر کرد که به سرعت به شهرت جهانی شگفت‌انگیزی دست یافت و سال گذشته به عنوان اولین گروه موسیقی آسیایی توانست جایزه گرمی هنرمند سال را کسب کند.

 

بی تی اس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین