کد خبر: 66211 A

تیلور سوئیفت، تیلور سویفت، خواننده، بازیگر

تیلور سوئیفت با «نیمه شب‌ها» و «آمستردام» می‌آید/ همکاری با ستاره‌های سینما

تیلور سوئیفت با «نیمه شب‌ها» و «آمستردام» می‌آید/ همکاری با ستاره‌های سینما

سوییفت که پیش‌تر وعده انتشار این آلبوم را داده بود می‌گوید در چند موزیک ویدیو با ستارگانی چون «هایم» و «لورا درن» همکاری خواهد کرد.

ایران آرت: تیلور سوییفت این هفته اعلام کرد که آلبوم جدیدش «نیمه‌شب‌ها» (Midnights) نام خواهد داشت. سوییفت که پیش‌تر وعده انتشار این آلبوم را داده بود می‌گوید در چند موزیک ویدیو با ستارگانی چون «هایم» و «لورا درن» همکاری خواهد کرد.

سوییفت به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «داستان‌سرایی را خیلی دوست دارم، ترانه‌سرایی را خیلی دوست دارم، نوشتن ویدیوها را خیلی دوست دارم، کارگردانی آن‌ها را خیلی دوست دارم.» و این آلبوم فرصتی واقعاً لذت‌بخش بود تا دوباره با «رینا یانگ» فیلمبردار فیلم کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای «همه را خیلی خوب» (All Too Well) همکاری کنیم. واقعاً به اثرمان افتخار می‌کنم.»

به گزارش ۳۰نما، پیش‌نمایش این ویدیوها در برنامه «فوتبال پنجشنبه شب» (Thursday Night Football) رونمایی شد. «جک آنتونوف»، «آلانا هایم»، «لیث اشلی»، «دنیل هایم»، «لورا درن»، «پت مک‌گراث»، «جان ارلی»، و «ماری الیزابت الیس» از جمله هنرمندانی خواهند بود که با سوییفت همکاری می‌کنند. انتظار می‌رود یکی از موزیک ویدیوهای آلبوم «نیمه‌شب‌ها» سه‌شنبه ۲۵ اکتبر پخش شود.

سوییفت به تازگی در فیلم «آمستردام» (Amsterdam) «دیوید او. راسل» که در گیشه به شکست انجامید مقابل «کریستین بیل» و «مارگو رابی» دیده شده است. درن اخیراً در فیلم «پسر» (The Son) با «فلورین زلر» و «هیو جکمن» همکاری کرده است.

 

تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین