کد خبر: 66635 A

تیلور سوئیفت، تیلور سویفت، خواننده، بازیگر

تیلور سوئیفت اولین فیلمش را می‌سازد

تیلور سوئیفت اولین فیلمش را می‌سازد

سوئیفت پیشتر فیلم کوتاه «همه را خیلی خوب» را به جشنواره فیلم ترایبکا و تورنتو برد. او با این عنوان فرصت دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه را دارد.

ایران آرت: تیلور سوییفت اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان را برای استودیوی سرچ‌لایت پیکچرز می‌سازد. این بازیگر و خواننده برنده گرمی یک فیلمنامه اریجینال به نگارش درآورده است.

«دیوید گرینبام» و «متیو گرینفیلد» مدیران سرچ‌لایت با انتشار بیانیه‌ای مشترک می‌گویند:‌ «تیلور یک هنرمند و داستان‌سرای تکرارنشدنی در نسل خودش است. همکاری با او در این مسیر هنری جدید و هیجان‌انگیز باعث افتخار ماست.»

سوییفت اخیراً در مراسم اهدای جوایز «وی‌ام‌ای» ۲۰۲۲ تاریخ‌سازی کرد و به تنها هنرمند تاریخ تبدیل شد که دو جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم‌های کوتاه «همه را خیلی خوب» (All Too Well) و «مرد» (The Man) دریافت کرده است. او اولین هنرمندی است که در بخش «ویدیوی سال» سه جایزه از آن خود کرده است. سوییفت از طرف دیگر ۱۱ مرتبه برنده جایزه گرمی شده و تنها هنرمند زن تاریخ گرمی است که سه بار در بخش «آلبوم سال» این جایزه را به خانه برده است.

به گزارش ۳۰نما، سوییفت فیلم کوتاه «همه را خیلی خوب» در سال ۲۰۲۲ به جشنواره فیلم ترایبکا و تورنتو برد. او با این عنوان فرصت دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه را دارد.

سرچ‌لایت اخیراً همکاری با «یورگوس لانتیموس» در فیلم «و» (AND) با بازی «اما استون»، «جسی پلمانز»، و «ویلم دافو» را تأیید کرده و فیلم «بنشی‌های اینیشرین» (Banshees of Inisherin) «مارتین مک‌دونا» و «منو» (The Menu) «آنیا تیلور-جوی» را پخش کرده است. فیلم بعدی این استودیو «گل پیروزی‌بخش» (Next Goal Wins) «تایکا واتیتی» با بازی «مایکل فاسبندر» خواهد بود.

 

تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین